mammas skatter <3 Skrevet 10. februar 2009 #1 Skrevet 10. februar 2009 va hos gyn i dag å fikk ovitrelle sprøyte, 2 stk a 250. så no skal d bli eggløsning innen 24-48 timer. e kjempespent. anbefalt å ha sex i dag og morgen. men e va ferdi på jobb så måtte karen på jobb. men vi får ta litt nattsex. og litt morgensex. hadde bare ett egg som va modent da. så vi får satse på d.
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 10. februar 2009 #2 Skrevet 10. februar 2009 Lykke te!! Og kose dåkker!!!
superspent75gravid Skrevet 11. februar 2009 #3 Skrevet 11. februar 2009 Oj,så spennende!! Hvordan har du gått fram for å få den sprøyten? Jeg fant ikke igjen el når jeg testet denne pp. Jeg slet med å bli gravid med nr en også, så jeg begynner å lure på om el uteblir hver gang:( Lykke til!!!
mammas skatter <3 Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 11. februar 2009 hei! har vært hos gyn 5 ganga på et år.i juni blir d 2 år sia e slutta på p-pilla. tatt forsjellige prøver som blodprøve på forsjellige dager i syklusen, de viste at alt ikke va som d skulle være som at e ikke har el. tatt ultralyd der dem ser om egge e store nokk og livmora. d e visse størrelsa dem skal ha før en får ta preparate og at en kan bli gravid. livmora minimum 7 mm, og egg må være minimum 18 mm. og mannen har tatt sædprøve som va bra. har hatt en kar som gyn sa 3 første og den 5 gangen, men på den 4 gangen hadde e ei dame som virka at ho satt litt meir fortgang i d. hadde fått pergo og metformin 2 måna før men e hadde ikke fått el så denne gangen va e inne på dag 13 i syklus(måtte ringe å bestille time når e fikk mens igjen, og slik skal e fortsette til e forhåpentligvis blir gravid) da såg han at e hadde stor nok livmor og et egg. sa da fikk e ovitrelle sprøyte som sykelpeier måtte ta, men e måtte kjøpe sprøytene selv på apoteket. 700 kr for 2 stk. dyrt men håpe d e verdt d:) e måtte gå ned litt i vekt, d fikk e metformin for, i tilfelle d ende at vi må ta prøverør. har gått ned 12 kg, kjempefornøyd. men ta kan også være forsjel fra gyn t gyn, d va d me me. ho dame gyn syntest ikke d va så gale som manne gyn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå