Gå til innhold

eggløsning skal komme innen 24-48 timer/ovitrelle sprøyte

Anbefalte innlegg

Skrevet

va hos gyn i dag å fikk ovitrelle sprøyte, 2 stk a 250. så no skal d bli eggløsning innen 24-48 timer. e kjempespent. anbefalt å ha sex i dag og morgen. men e va ferdi på jobb så måtte karen på jobb. men vi får ta litt nattsex. og litt morgensex. :)

hadde bare ett egg som va modent da. så vi får satse på d.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke te!! Og kose dåkker!!! :)

Skrevet

Oj,så spennende!! Hvordan har du gått fram for å få den sprøyten? Jeg fant ikke igjen el når jeg testet denne pp. Jeg slet med å bli gravid med nr en også, så jeg begynner å lure på om el uteblir hver gang:(

Lykke til!!!

Skrevet

hei!

har vært hos gyn 5 ganga på et år.i juni blir d 2 år sia e slutta på p-pilla. tatt forsjellige prøver som blodprøve på forsjellige dager i syklusen, de viste at alt ikke va som d skulle være som at e ikke har el. tatt ultralyd der dem ser om egge e store nokk og livmora. d e visse størrelsa dem skal ha før en får ta preparate og at en kan bli gravid. livmora minimum 7 mm, og egg må være minimum 18 mm. og mannen har tatt sædprøve som va bra. har hatt en kar som gyn sa 3 første og den 5 gangen, men på den 4 gangen hadde e ei dame som virka at ho satt litt meir fortgang i d. hadde fått pergo og metformin 2 måna før men e hadde ikke fått el så denne gangen va e inne på dag 13 i syklus(måtte ringe å bestille time når e fikk mens igjen, og slik skal e fortsette til e forhåpentligvis blir gravid) da såg han at e hadde stor nok livmor og et egg. sa da fikk e ovitrelle sprøyte som sykelpeier måtte ta, men e måtte kjøpe sprøytene selv på apoteket. 700 kr for 2 stk. dyrt men håpe d e verdt d:) e måtte gå ned litt i vekt, d fikk e metformin for, i tilfelle d ende at vi må ta prøverør. har gått ned 12 kg, kjempefornøyd. men ta kan også være forsjel fra gyn t gyn, d va d me me. ho dame gyn syntest ikke d va så gale som manne gyn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...