Lillegull og meg Skrevet 10. februar 2009 #1 Skrevet 10. februar 2009 ....eller er det jeg som har fått en dårlig vare fra Nestle?
A og G Skrevet 10. februar 2009 #2 Skrevet 10. februar 2009 nan 1 stinker og smaker i allefall pyton...
lilleღpersille Skrevet 10. februar 2009 #3 Skrevet 10. februar 2009 Ja, helt sant. Jeg har kun kjøpt mme til bruk i grøt. Og kjøpte NAN i begynnelsen, men åpnet pankning varer kun i 2 uker. Og når det nærmer seg 2 uker lukter det fjøs, rett og slett. Åpnet Hipp varer i 3 uker- ikke vond lukt eller smak der.
MammaCecilie Skrevet 10. februar 2009 #4 Skrevet 10. februar 2009 Syntes både nan 1 og 2 smaker skikkelig dritt. Men småen liker det så... Har ikke luktet på det før dette innlegget, så gikk og lukta, og det lukta ikke spesielt godt nei... Har ikke prøvd hipp så vet ikke med den..
Gjest Skrevet 11. februar 2009 #5 Skrevet 11. februar 2009 Holder NAN i kun 2 uker? Står det ikke 2 mnd på pakkene? Vi rekker ihvertfall ikke å bruke opp en pakke på så kort tid, men jeg bruker av dem til de er tomme. Det lukter bæsj, men det synes jeg at de gjør fra dag 1, og Luna liker det ihvertfall.
mamamari Skrevet 11. februar 2009 #6 Skrevet 11. februar 2009 dersom dere har pulveret skikkelig forseglet er det ikke så farlig, men det er kun 2 uker i utgangspunktet. Grunnen til at Nan lukter verre er fordi det ikke inneholder like mye sukkerarter som feks Hipp.. Derfor d... jeg litt i om det stinker så lenge hun liker det og jeg vet den er god for henne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå