Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 10. februar 2009 #1 Skrevet 10. februar 2009 Hvordan gjorde dere det når dere begynte med potte?? Jenta mi har begynt å si i fra når hu skal bæsje, så da tenkte jeg at jeg så smått kunne begynne å tilvende henne potte. Hun kommer med potta og gjør tegn til å kle av seg, så jeg kler av henne og setter henne på potta, (forventer ikke at hun skal gjøre noe der ennå) da sitter hun i ca 2 sekunder før hn reiser seg og går, og vil sette seg der igjen etter litt.. Er det noe jeg kan gjøre for at hun skal sitte der lengre?? Ikke tvang, det vil jeg ikke.. Eller skal hun bare styre på sånn?? Og kommer til å sitte der lengre av seg selv etterhvert?? Hvordan gjorde dere det??
Pooosi Skrevet 10. februar 2009 #2 Skrevet 10. februar 2009 Min gutt elsker å "lese" i donald, så jeg ga han et blad å da ble han sittende lenge...hehe
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. februar 2009 Hehe:) Hadde vært noe å prøve det:)
M@mm@ til mine barn Skrevet 10. februar 2009 #4 Skrevet 10. februar 2009 Lese bok, synge, fortelle eventyr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå