Gjest Skrevet 10. februar 2009 #1 Skrevet 10. februar 2009 Da var jeg inne i min siste uke her inne på 2.tri. Synes tia går super fort!! Flere som snart hopper videre??
susa1 Skrevet 10. februar 2009 #2 Skrevet 10. februar 2009 Så gøy da:) Må nok være noen uker til, er i uke 20 jeg bare........ Syns tiden går veldig sent jeg da, he he... Kos deg videre med magen din å nurket inni:) Lykketil,
Mor til 3 søte små:) Skrevet 10. februar 2009 #3 Skrevet 10. februar 2009 Jepp! Jeg går inn i tredje trimester på fredag:) Gleder meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå