Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå 50% sykemldt, har vært det i ca 1 mnd, og det har fungert greit pga det er vært stille på jobben. Nå begynner ting å ta seg opp, og jeg merker mer og mer til bekkenløsningen. Dessuten så er jeg blitt sinnsykt forkjøla (som resten av norge...) hoster så jeg brekker meg og blir sinnsykt kvalm. Sover dårlig og har ikke spist noe særlig den siste uka heller. Når jeg kommer hjem fra jobb så er det rett på sofaen og sovner tvert... :s

Har ikke overskudd til noen verdens ting. Og jeg har en 3 åring som fortjener litt oppmerksomhet fra mamma og. Heldigvis er sambo kjempeflink både til å lage mat og holde på med 3 åringen.

Vurderer nå å ringe legen for å få 100% sykemld, ihvertfall så jeg blir kvitt forkjølelsen. Er forresten i uke 32. Var hos jm i går og det var hun som nevnte at jeg burde ringe legen og utvide sykemld....

Hva hadde du gjort???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde lyttet til kroppen min og kjent etter hva som ville vært best for meg..Høres ut som en 100 prosent sykmelding er noe for deg nå.

Skrevet

Jeg hadde valgt en 100% sykemld.

Høres ut som kroppen din trenger å slappe av og den får vel ikke sagt ifra så mye klarere enn det den har gjort frem til nå.

Slapp av og nyt den siste tiden med 3-åringen og mannen din før lille babyn kommer :)

Skrevet

Har ikke time hos legen før om 14 dager, men da ringer jeg i morgen, eller stikker innom og ber om en utvidet sykemld.

Virket som sambo synes det var en god ide ihvertfall.

Gruer meg nesten til å handle resten av utstyret vi trenger til klompen, fordi jeg vet jeg kommer til å bli helt utkjørt av en liten handletur... :s

Takk for svar. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...