Gå til innhold

Matnykker. Trenger tips!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en jente på 3 år. Ofte sier hun at hun er sulten. Når vi spør hva hun vil ha svarer hun som oftest på det. Det er bare det at når vi gir henne det hun har bedt om så skal hun ikke ha det likevell...Da skal hun pltselig ha noe annet. Og sånn kan det fortsette med 2-3 forskjellige ting som vi lager og hun eliminere til hun har funnet det "rette" Slitsomt og irriterende og masse bortkastet mat...Hva gjør jeg. Ser jo selv at det rette sikkert er å si at hun skal spise det hun har valgt uten å lage noe nytt til henne. Men hun er en meget bestemt jente og småspist fra før av, så er redd jeg da må sende henne sulten til sengs..Ikke at hun dør av det men.. Er hun gammel nk til å forstå det? Hmm, noen råd? Er temmelig lei av gjetteleken!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må legge til at hun blir tre på fredag nå.

Skrevet

Ja jeg mener hun er gammel nok til å forstå.. Stå på ditt og ikke lag til annen mat. Jeg dikket litt her og nå har jeg fått svi.. Har lært av mine feil så nå er det stopp og det vet de.. har småspiste barn her også.. Men ingen barn som dør av sult i Norge. Det har skjedd at de har lagt seg da uten kvelds men det er ikke mange gangene, de lærer fort :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...