Gå til innhold

Usedvanlig trett og sliten. Uke 15


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er rett og slett stuptrett døgnet rundt. Dette svangerskapet tar hele energienfra meg. Kan ligge på sofaen i timesvis, men med to barn fra før er ikke det like enkelt. Jobber 100 % men vurdere å sykemelde meg hverfallt 50 %. Slenger meg ned på sofaen etter jobb og der blir jeg liggende til kl 21, da er det rett i seng og sovner med en gang.. Stakkeras mannen må lage middag og ta seg av ungene hver dag, orker iingenting. Andre som også har det slik.. ZZzzzzzzz

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...