Gå til innhold

overtid-tønsberg sykehus

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet hvor lenge man skal gå etter termin før man blir satt igang? skal til tønsberg og har virkelig ingen ide.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Da jeg fødte i 06 ble jeg satt igang etter 15 dager. Ei vennine av meg var på overtidskontroll etter 14 dager og ble ikke satt igang fordi både hun og babyen var i så god form. Babyen kom av seg selv to dager etter overtidskontrollen. Men tror at normen er at man blir satt igang etter 14 dager.

Lykke til! :)

Skrevet

God morgen:-)

På Tønsberg sykehus setter de i gang etter 14 dager over terminen. var på kontroll på mandag, på termindagen Legen/gynekologen der sa at det foreløpig bare er i trondheim (i Norge da) at de setter i gang fødselen etter 1 uke. Ellers varierer det fra 2-3 uker. Om jeg ikke går i fødsel av meg selv, så blir jeg satt i gang på mandag i Tønsberg, 1 uke over terminen. dette pga komplikasjoner med1. mann, gikk da 12 dager over termin.....

Skrevet

Nb; legen sa videre at det beste for barnet jo er at fødselen starter av seg selv. Er registrert mer bruk av hjelpemidler som vakuum/tang der man er blitt satt i gang kontra der fødselen starter av seg selv.lengre forløp. Dette gjelder da flergangsfødende. Jeg har forøvrig hørt delte meninger om dette da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...