Gå til innhold

ikm 20 dager så mens?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

var 20 dager ikm. med MASSE symptomer, flere av de kom FØR forventet mens,

ømme bryster, MYE utflod,kvalme,stikkninger i magen.

Fikk noe blødning igår kveld 9/2 og litt idag. hva kan dette være? er det mens?? pleier å ha regelmessig mens og ingen 'symptomer før mens eller eggeløsning. har tatt to tester en 27/1 og en 3/2 begge var negative. men hvorfor har jeg da såå mange symptomer?.

Blir helt forvirret jeg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være du er gravid da. En kan ha blødninger sjøl om en e gravid. :) Kanskje du bare har lite hcg i kroppen..

Men om du er i tvil da, så hadde eg kanskje tatt meg ein tur te legen. Ihvertfall om du ikkje får no skikkelig blødning.

Skrevet

jeg er også im 20 dager, har ikke fått mensen, men kjenner på samme symptomer som du. testet svakt pos. på tester, men testa neg. på urinprøve hos legen i dag... men har tatt en blodprøve hos legen i dag. det er nok det beste du kan gjøre, gir mer nøyaktig svar. fikk beskjed at det kun tok to dager så fikk jeg resultatet... lykke til...

Skrevet

Tall for svar:) jada fikk mens for 3 dager siden, de 2 første dagene var det nesten ikke blødning i det hele tatt, men idag jaa kan vel si at blod er det ikke mangel på (sorry detaljer.)!!.fersk er det og.. får bare vente og se...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...