Gå til innhold

Noen butikksjefer her??? klesbutikk..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har søkt jobb som vikarierende butikksjf i en klesbutikk, men jeg er så redd for ikke få jobben. er redd jeg ikke engang blir kalt inn til intervju..

Jeg har bachelor fra BI (varehandelsledelse) og er nettopp ferdig med permisjonen min. Har under alle studiene jobbet deltid i klesbutikker og smykkebutikker, men jeg har ikke heltidserfaring.

Tror dere jeg bare får blankt avslag eller har jeg en sjangs??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har absolutt en sjanse, virker jo som om du har en bra cv. Hvis det er en populær butikk i en stor by, feks oslo, så er det jo litt vanskeligere fordi det gjerne er flere kvalifiserte, men jeg tipper at du blir kalt inn til intervju. :o) I hvert fall hvis du har skrevet en ålreit søknad, noe jeg tipper du har gjort. Bare husk å ha troen på deg selv, og at du er den rette for jobben!

Lykke til!!

Skrevet

takk for hyggelig tilbakemelding anonym over her!

Er bare det at jeg er aleneforsørger, bare det tror jeg er grunn nok til å ikke ville ta meg inn på intervju engang.. Fått så mange avslag på jobber jeg har søkt på at jeg ikke tør å ha troen lenger..

Skrevet

Jeg synes også at du hørtes mer enn godt nok kvalifisert!

Dersom du ikke blir kalt inn til intervju, har de nok allerede bestemt seg på forhånd. Jeg ville ihvertfall hatt deg inn til vurdering dersom det var jeg som trengte en ledervikar dersom jeg skulle i permisjon e.l.

Lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...