molly83 Skrevet 10. februar 2009 #1 Skrevet 10. februar 2009 Skal til legen morgen da jeg ikke er sikker på hvor langt jeg er på vei pga en SA i oktober. Regner med jeg da kan få UL for å finne ut hvor langt jeg er på vei og for å sjekke at alt er bra pga bekymringer for å miste. Men, hvor lang tid tar det fra man har vært hos legen og til man kan få UL? Varierer sikkert men, spør allikevel..
Idun<3tosmå<3 Skrevet 10. februar 2009 #3 Skrevet 10. februar 2009 Det varierer nok fra lege til lege. Jeg og skal til UL for å fastsette termin da jeg ikke vet hvor langt på vei jeg er. Legen satte ut fra de opplysningene jeg gav en ca termin, og sa at han ville ha meg på UL i uke 12-14. Før da var det ikke så mye å se sa han. Men det er jo så mye mere de kan se etter uke 12, for da er alle organene ferdig utviklet, så jeg synes det er veldig greit å vente til da i allefall!
molly83 Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 10. februar 2009 Hmm.. Men, er nå før uke 12 jeg trenger det i fht til en abort jeg har hatt tidligere og at jeg er redd det skal skje igjen nå. Ikke like redd etter uke 12.
Idun<3tosmå<3 Skrevet 10. februar 2009 #5 Skrevet 10. februar 2009 Åja, jeg trodde at du ikke visste termin som var årsaken jeg. Sånn helt teoretisk så har man ikke rett på tettere oppfølging før man har fått en diagnosen habituell abort. Da må du ha abortert tre ganger. Dette er jo de kalde harde fakta da. For en SA er ikke unormalt, og det er ikke noe annet som skjer enn at naturen rydder opp... Altså du har ingenting å bekymre deg for nå. Ja, letter sagt enn gjort, men enkelte leger lever etter denne regelen. Men når det kommer til det at du er redd og bekymra så er det vel opp til legen din! Så vi får bare håpe han eller hun har litt empati sånn at du får en tidlig UL. Men prøv i allefall å slapp litt av:) Sånn statistisk sett så har du jo større sjans for å lykkes denne gangen:) Og jeg tror nok det går veldig bra:) Lykke til!!
molly83 Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 10. februar 2009 Er pga begge deler. Mensen har kommet og gått siden jeg hadde SA,så vet ikke termin heller. Hadde mensen sist i begynnelsen av des.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå