juli09 =) Skrevet 10. februar 2009 #1 Skrevet 10. februar 2009 Har ikke fått ultralydtime før jeg er i uke 21. Andre som har fått time så sent?
LykkeligMamma89 Skrevet 10. februar 2009 #2 Skrevet 10. februar 2009 Jeg fikk egentlig ikke før i uke 22. Men syns dette var for lenge å vente, så jeg fikk fremskynda det 14 dager heldigvis.. Syns ikke det er noe særlig å vente for lenge med ultralyden heller...
Plutselig_gravid Skrevet 10. februar 2009 #3 Skrevet 10. februar 2009 Ville bedt om ny time. Jeg fikk ul i uke 19, ble satt tilbake til uke 17. Ny ul pga en misdannelse i uke 21/22 og hadde de regnet ut termin etter den ultralydenn hadde jeg fått termin over 1 mnd tidligere enn både mens og den ordinære ul terminen. Bebisen min var veldig stor på det tidspunktet.
Superbolla Skrevet 10. februar 2009 #4 Skrevet 10. februar 2009 Jeg fikk ultralyd i uke 21, var 20+6. Prøvde å ringe og bytte, men det var ikke mulig. Så ringte de dagen før timen og sa at jordmora var syk så jeg kunne ikke få time før uke 24... Måtte da gå til en gynekolog i uke 21 i stedet, noe jeg ikke var særlig fornøyd med. Han gikk ikke så nøye gjennom ting som jeg opplevde de gjorde på sykehuset sist jeg var gravid. Fikk ikke lov til beholde timen i uke 24 siden jeg allerede hadde fått dekket timen hos gynekologen i uke 21. Synes det var fryktlig irriterende! Mange andre gravide får jo både 2 og flere ultralyder i løpet av svangerskapet selv om alt er i orden...
juli09 =) Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 11. februar 2009 Ja, ringte for å prøve å bytte jeg og, men det gikk jo ikke... Så nå har jeg like greit bestilt privat i neste uke. Da er jeg 18 + 5. Syntes det holdt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå