hildri Skrevet 10. februar 2009 #1 Skrevet 10. februar 2009 Blir helt gal. Nei nå skal jeg vente med å teste litt. La det briste eller bære. Er invitert på jentekveld lørdang med vin og greier. tror jeg bare kommer til å kose meg å drikke. jeg kan jo ikke leve helt sundt i tilfelle jeg er gravid. Noen som har noen synspunkter?
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 10. februar 2009 #2 Skrevet 10. februar 2009 Det tar jo noen uker før en evt spire kobler seg til ditt blodomløp....husker ikkje heilt når men...hehe.. E jo bare å ta det litt med ro...ikkje bældrikke lissom..hehe. Men et par glass vin tror eg overhode ikkje har noe å si så tidlig. Blir slitsomt hvis en ska leve som en er gravid heile tia...
hildri Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. februar 2009 har mista litt håpet her.... Så nå tar jeg det med ro (veeeldig lett å si) og lever som normalt her jeg betemt meg for og ser frem til en hyggelig helg med gode venner.... Kommer vel ikke til å dli dritings nei hehe. Men litt rødvin kan vel ikke skade. Tror jeg det må skje noe før den tid unasett så det kan hende det løser seg på naturlig måter. Hvordan går det med deg drømme?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå