Gå til innhold

Dere som har erfaring med malt.. Litt hjelp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter med å få i datteren min mat om dagen. Sist gang det var sånn bedret det seg raskt da hun fikk bæsjet for å si det rett ut. Nå har det gått noen dager, og det er like ille som sist. Veldig slitsomt! Tenkte å prøve malt da. Hvor lang tid tar det før det virker? Og hvor mye har dere gitt til deres barn? Hun får kun morsmelk, så jeg vet at det er store variasjoner med hvor mye de bæsjer, men hun har hatt avføring hver dag eller annen hver dag helt siden hun ble født. Hun er nå fem mnd og er tydelig plaget med å ikke få det ut. Hjelp mottas med takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ei Snuppe på seks mnd som sliter litt med å få bæsjet. Jeg prøvde "alt" og ringte så helsesøster. Det rådet jeg fikk da, var å massere endetarmsåpningen lett med litt olje. Presse litt mot og massere, men ikke stikke fingeren inn, hvis du skjønner. Jeg gjorde dette, og det funket. I løpet av et par timer kom det en liten ladning, så en større en etterpå. Dette har jeg måttet gjøre nå et par ganger i uka. Men det går lenger mellom hver gang jeg trenger å gjøre det nå. Bare husk å være forsiktig hvis du skal gjøre dette, og ikke hold på lenge om hun ikke liker det noe særlig.. .-)

Skrevet

Hei!

Takk for svar:) Har prøvd dette også sammen med malt, men ingen resultat foreløpig.. Har blandet malt i melk og i tillegg gitt henne ren malt. Pluss massert med olje.. Får håpe det skjer noe snart:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...