¤¤angelina¤¤ Skrevet 10. februar 2009 #1 Skrevet 10. februar 2009 Middag, salat, dessert, hva som helst! Er glad i å lage mat, men har "hengt meg" litt opp i de samme oppskriftene en stund...
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 10. februar 2009 #2 Skrevet 10. februar 2009 Sjokoladefondant i kakeform. (Den er altså flytende inni, så det blir som kake med varm sjokoladesaus inni, eller veeeldig klissete brownies om du lar den kjøle seg ned litt). Serveres med vaniljeis og varme, rørte jordbær eller frisk frukt og bær. http://www.detsoteliv.no/searchresults_other1gruppe.php?588
lÅktiHaUDe Skrevet 10. februar 2009 #3 Skrevet 10. februar 2009 ojjj har så mye jeg liker men siden sauen tok dessert kan jeg ta en enkel, mager og god middag Pitabrød Frisk saltat Kyllingfilet i biter Tacosaus Ost Evt andre ting du liker på taco Stek kyllingen, strø over tacopulver og vann.. la det koke inn i kyllingen.. ha salat og kylling i pitabrødet. Kjempegodt, magert og enkelt En annen enkel dessert er: Kok opp sjokoladepudding, men istedenfor å la den stivne i kjøleskap tar du den rett fra panna og i en mugge. Hell direkte over vaniljeis.. Også kjempegodt med frukt og bær til.. Fort gjort om en får uventede gjester Dette var to super enkle oppskrifter som alle klarer
¤¤angelina¤¤ Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 10. februar 2009 åh, elsker sjokolade, så denne må jeg prøve!
trippeltopp Skrevet 10. februar 2009 #6 Skrevet 10. februar 2009 Pasta med laks og røkelaks Kok opp pasta. Rasp sitronskall og ha det i 3 dl matfløte, kok opp og jevn ut med maizenna. Hakk opp vårløk og hiv det i med pastaen de siste kokeminuttene. Når pastaen er ferdig heller du av vannet og legger laksefilet+røkelaks i gryten og legger lokket på slik at fisken dampes et par minutter. Hell over sausen (fløten) og bland alt sammen. Nam nam og gjort i et jokk )
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 10. februar 2009 #7 Skrevet 10. februar 2009 www.minematoppskrifter.blogspot.com
¤¤angelina¤¤ Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #8 Skrevet 10. februar 2009 Nedtråkka kaviartubepupper, der var det ingenting...
Himmel og hav Skrevet 10. februar 2009 #9 Skrevet 10. februar 2009 Pulao til ca 6 pers 2 kyllinger (hvis de er små, 1 hvis den er veldig stor) 1 løk ½ hvitløk (ikke et halvt fedd!) 5 cm frisk ingefær 1 tomat olje salt ca 1,5 ts garam masala ca 1 liter basmatiris 1 ½ l vann Bruk ei stor gryte. ta av skinnet på kyllingen og del den i litt store biter med bein. Hakk løken og brun den (mørkebrun) i ca 1 dl olje. Ha i hakka hvitløk og ingefær, en hakka tomat og salt og krydder. Ha oppi kyllingen og fres dette på sterk varme med littegrann vann. Legg risen i vann i ca ½ time. Når all væsken fra kyllingen og grønnsakene har kokt inn i kyllinggryta (til et seigt brunt belegg), ha oppi vannet. Når det fosskoker så tøm vannet av risen, og ha risen oppi gryta og la det småkoke til risen er ferdig. Godt med raita, nanbrød, poppadums og mangochutney ved siden av.
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 10. februar 2009 #10 Skrevet 10. februar 2009 fant ut det jeg og... hehe www.minmatside.blogspot.com skal det være nå... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå