olebrum30_05&09&13 Skrevet 10. februar 2009 #1 Skrevet 10. februar 2009 hadde igår kveld litt blod på papiret og litt imorges.. søstera mi fikk meg til å gå til legen og fikk da time idag.. tok med søstera mi da hun er litt mer flinkere å pushe på de legene.. så etter å tatt gyn.undersøkelse som så helt fint ut.. (livmora var lukket og var ikke blødninger fra den) og tatt den ene hcg prøven så ringte hun til sykehuset og der fikk jeg jammen time imorgen tidlig så nå kan jeg slippe å uroe meg. har allerede mistet 2 ganger å vil ikke det skal bli 3... så håper på å se en sprellende baby og en fin hjertelyd inni der imorgen.. søstera mi skal ta jentungen inatt.. så får håpe jeg klarer å sove litt.. kommer til å tenke på den ul hele natta sikker..
♥Axinija♥ Skrevet 10. februar 2009 #2 Skrevet 10. februar 2009 Masse lykke til i morgen, det kommer til å gå så bra skal du se! Håper du gir oss beskjed med en gang du har mulighet til det...Skal sende deg mange gode tanker! Må også berømme søsteren din for god støtte! Er godt å ha noen som trår til og er der når man trenger hjelp..
olebrum30_05&09&13 Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. februar 2009 tusen takk.. skal gi tilbake mld så fort jeg kommer meg hjem blir vel aldri at man kommer inn på slaget timen man har fått på sånne poliklinikker så regner med det tar litt tid. ja søstera mi er super.. oxo er hun gravid selv i 6 mnd så ikke bare bare å tulle med henne og hormonene.. hehe.. var veldig bestemt på at jeg skulle ha ul hehe.. jeg er mer den typen så nikker å bukker jeg så hun er bra å ha med på sånne ting oxo har vi barn i samme bhg så det gikk helt fint å ha jentungen på overnatting.. godt å ha noen som man kan få hjelp av og som man kan hjelpe igjen i andre situasjoner ja det hjalp endel når gyn. undersøkelsen gikk så bra å alt så lukket å fint ut.. men så er det den lille uroen som virkelig tar overhånd hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå