trallatausa Skrevet 10. februar 2009 #1 Skrevet 10. februar 2009 Ikke den vanlige dagdrømmingen altså, den har vel de fleste her men ordentlige drømmer? At man er gravid eller føder eller har født og holder den lille? Eller legger den lille? Hadde tredje drømmen min på en uke om dette i natt... Jeg har ikm imorgen, men har ikke hatt slike drømmer før..
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 10. februar 2009 #2 Skrevet 10. februar 2009 Hei Det er sjelden jeg husker drømmene mine.. men når jeg har vært gravid har jeg alltid husket alt.. og det virker som om jeg drømmer mer enn ellers.. har drømt at jeg har fått tvillinger for en stund siden.. det virket så virkelig at jeg måtte skru på lyset for å sjekke.. hatt flere liknene drømmer.. fødsel blant annet... det gikk helt greit i drømmen;P Nå om dagen har jeg begynt sånn i igjen.. husker alt jeg drømmer.. og stresser nesten mer når jeg sover. Kanskje det er noe på gang:D Vil ikke håpe for mye.. skal ikke teste før etter IKM denne gangen.. hvis det går over da c",)
trallatausa Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. februar 2009 Så spennende.. det betyr sikkert noe.. =) leste du hadde ikm 14 februar i en annen tråd, håper du får pos test da, snakk om fin valentins gave til kjæresten =)
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 10. februar 2009 #4 Skrevet 10. februar 2009 Det hadde vært en fin gave det:D sa jeg var litt kvalm i dagmorges.. han ble så stor i øynene.. er ikke morgenkvalm vel?? Hehe.. tenkte ikke tanken en gang selv. Men er jo lov å drømme seg litt bort:)
hildri Skrevet 10. februar 2009 #5 Skrevet 10. februar 2009 Jeg drømte mye om babyer når jeg var gravid. Så det er et godt tegn:-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå