*Jenta* Skrevet 10. februar 2009 #1 Skrevet 10. februar 2009 Bare lurer på om dere legger om kostholdet nå som dere er gravide eller ikke? Slutter å spise godis etc. Jeg prøver, men er ikke alltid like lett...
Gjest Skrevet 10. februar 2009 #2 Skrevet 10. februar 2009 Jeg prøver så godt jeg kan, men har vært dårlig i det siste så har ikke klart det så bra til nå. Men jeg spiser mer frukt og grønt nå og prøver å holde meg unna for mye fett. Men det er ikke alltid like lett
Idun<3tosmå<3 Skrevet 10. februar 2009 #3 Skrevet 10. februar 2009 Jeg legger ikke om på kostholdet mitt. Holder meg bare unna fastfood og bodmat. Men det er fordi jeg ikke gidder å bli dålig i magen når jeg er graivd. Det har ingenting med at det er farlig for den lille da! Men nå har det muligens litt å si hva utgangspunktet er for folk da:) Jeg har ammet til jeg ble gravid, så jeg har allerede et variert og godt kosthold - synes jeg da:) Men godterimengden øker nok nå! hehe.... Sist jeg var gravid kunne jeg ikke motstå smågodtlukta i butikken, og jeg kjenner allerde jeg ikke er i stand til å stå så sterkt imot fristelser!! Men min sterke regel er at jeg holder meg unna lett-produkter! Der er som oftest fett eller sukker fjernet til fordel for kunstig søtning eller andre ting som må tilsettes for å oppnå samme smak om fettet gav! (lettmelk og lettrømme spiser jeg jo selvfølgelig)
2 prinsesser og 1 prins... Skrevet 10. februar 2009 #4 Skrevet 10. februar 2009 Jeg har ikke lagt om kostholdet.. Men klarer å styre unna godteriet, så lenge d varer. Jeg har faktisk ikke lyst på godt. Jeg har bare lyst på mat!! Tenker mat hele tida. Og så er d jo ikke sunne ting. D er pizza, pasta, i dag skal vi lage hamburger og pommfrites. Men vi er flinke til å lage selv, og ikke kjøpe på gatekjøkken og sånn.. Lurer fælt på hvordan dette gå.. hehe
Johan Skrevet 10. februar 2009 #5 Skrevet 10. februar 2009 Jeg har ikke lyst på noen ting, så jeg spiser utrolig ensformig. Heldigvis går frukt ned, så det spiser jeg mye av. Var litt mer bevisst enn vanlig sist jeg var gravid hvertfall, uten at jeg nødvendigvis la om kostholdet så veldig. Gleder meg til jeg får lyst på mat igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå