Gå til innhold

Skikkelig Skikkelig Skuffa ( Ble visst litt lang)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter dagens kontroll hos JM! Har gått til kotroll nå hver uke i tre uker. Er i dag 39+3, og sist jeg var hos Jm var jeg moden, og fikk samtidig prøve akupunktur. Hadde kanskje store forventninger til dagens kontroll, MEN ...

Skuffelsen begynte da det IKKE var min Jm som kom å møtte meg. Hun var syk i dag. Hvordan går det med deg da?... Jo jeg er jo lei selvsagt, Ikke mange dagene igjen og har hatt RIMELIG mye å slite med gjennom denne graviditeten.

Ja ja, sa hun bare etter at jeg hadde forklart noe iallefall...Da måler vi blodtrykket ditt da...Det var jo fint! ( Og flott er jo det) Så kommer det bare PLUTSELIG inn en annen dame: Hei. Jeg er Jm student og setter seg bare rett ned på en stol.... Ingen som har tenkt til å spørre om det er ok at hun er der eller?? Men ok, fint at folk tar denne utdannelsen også.

Ja, du får vel bare legge deg der duså kan studenten undersøke deg.

Javel.. Prøvde å kjenne etter at hodet var festet, men spurte hun andre om ikke hun komme i stedet da hun trodde hun kjente skuldrene til barnet helt der nede.... Ja, skal vi se.....Nei hodet er ikke festet det...(Enda det var det de tre siste kontrollene!!) Målte videre så SF.. OJ..... Hun måler jo 39, er ikke dette mye da??? Joa sa hun andre....Bare lytt ført du så skal jeg komme å måle etterpå. Og studenten lyttet..Ja.. aktivt her... vil du høre? selvsagt har jeg jo det.. OJ, Det var jo kanskje litt fort eller?? 160.... Men det er sikkert BARE fordi vi akkurat har tatt litt hardt i barnet..... Også var det SF igjen.... JOA det var på 39....

Du får gå å ta en urinprøve da. Gikk fort det, satte koppen på vasken i det jeg kom inn igjen... Og da studenten skulle teste den og i det jeg satte meg igjen : Noe Mer Du vil av oss da??? Hallo.. liksom