Kliko Skrevet 10. februar 2009 #1 Skrevet 10. februar 2009 Veit ikke om jeg har hørt helt feil, men mener å ha lest at hvis man har løsavføring kan det tyde på at noe nærmer seg? Jeg går nå på do laaaangt mer enn normalt - kan gå på do kanskje fem seks ganger om dagen - og da tisser jeg ikke bare ( unnskyld ekkle detaljer:P ).. Har 20 dager igjen til termin, så er sikkert bare jeg som går å venter på tegn hehe.. Litt utålmodig ja!!
birrisj05.02.09 Skrevet 10. februar 2009 #2 Skrevet 10. februar 2009 Jeg har også hatt det sånn siste to ukene, og tro meg, det har foreløpig ikke ført til så veldig mye.. så man kan ha det ganske lenge før det skjer noe..
Kliko Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. februar 2009 Nåh, nedtur hehe.. Jaja, får bare sitte her å ruge litt til da =) Kan jo ikke begynne å klage enda =)
birrisj05.02.09 Skrevet 10. februar 2009 #4 Skrevet 10. februar 2009 Jeg er iallefall fem dager på overtid.. det er kjedelig
Kliko Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 10. februar 2009 Ja, det tror jeg på. Jeg tror jeg kommer til å løpe på veggen hvis det blir lang overtid på meg.. Men man får jo ikke akkurat styrt når fødselen skal starte, så man må jo på en måte bae holde ut
Hakkamella Skrevet 10. februar 2009 #6 Skrevet 10. februar 2009 Tror det eneste det er tegn på er at du har kanskje omgangsyke eller spist noe du reagerer på. Jeg har hatt løs mage flere ganger, men er i dag 10 dager over. Har ikke vært tegn på noe her...
Gulle84 Skrevet 10. februar 2009 #7 Skrevet 10. februar 2009 Tanta mi er jordmor og hun sa at diare ofte er et tegn på at kroppen gjør seg klar til fødsel. Men selvfølgelig kan man ha diare av andre årsaker også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå