Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veit ikke om jeg har hørt helt feil, men mener å ha lest at hvis man har løsavføring kan det tyde på at noe nærmer seg?

Jeg går nå på do laaaangt mer enn normalt - kan gå på do kanskje fem seks ganger om dagen - og da tisser jeg ikke bare ( unnskyld ekkle detaljer:P ).. Har 20 dager igjen til termin, så er sikkert bare jeg som går å venter på tegn :P hehe.. Litt utålmodig ja!! :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også hatt det sånn siste to ukene, og tro meg, det har foreløpig ikke ført til så veldig mye.. så man kan ha det ganske lenge før det skjer noe..

Skrevet

Nåh, nedtur :P hehe.. Jaja, får bare sitte her å ruge litt til da =) Kan jo ikke begynne å klage enda =)

Skrevet

Jeg er iallefall fem dager på overtid.. det er kjedelig :(

Skrevet

Ja, det tror jeg på. Jeg tror jeg kommer til å løpe på veggen hvis det blir lang overtid på meg.. Men man får jo ikke akkurat styrt når fødselen skal starte, så man må jo på en måte bae holde ut :)

Skrevet

Tror det eneste det er tegn på er at du har kanskje omgangsyke eller spist noe du reagerer på. Jeg har hatt løs mage flere ganger, men er i dag 10 dager over. Har ikke vært tegn på noe her...

Skrevet

Tanta mi er jordmor og hun sa at diare ofte er et tegn på at kroppen gjør seg klar til fødsel.

Men selvfølgelig kan man ha diare av andre årsaker også ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...