august baby:) Skrevet 10. februar 2009 #1 Skrevet 10. februar 2009 jeg skal egentlig og ta en tattoo i dag skrive navnene til barna mine:)men så er jeg jo gravid igjen da og lurer på om noen vet om det er skadelig eller ikke*?
Minnie_Moon Skrevet 10. februar 2009 #2 Skrevet 10. februar 2009 Tatoveringen er neppe direkte skadelig, men det er alltid enn viss risiko for infeksjoner, og det er neppe gunstig å pådra seg om man er gravid. I tillegg kan graviditeten påvirke huden slik at tatoveringen kan bli påvirket. Du kan jo spørre tatovøren hva han/hun mener. De har sikkert hatt gravide kunder før.
lovelyme Skrevet 10. februar 2009 #3 Skrevet 10. februar 2009 vent til du har født nå, også får du alle barna med i tatoveringen da vettu;) spørs jo hvor du skal ha tatovering men jeg tenker litt på om motivet kan strekke seg og sånt når man blir større?
lykkeligV Skrevet 10. februar 2009 #4 Skrevet 10. februar 2009 hei. Har hørt at man ikke skal ta tattoo når man er gravid, tilfelle blodforgiftning. Har mange selv (har også tattoo-sett), men venter med å ta til barnet er ute. Greit å være på den trygge siden =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå