Gå til innhold

Måtte sette svigermor på plass...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hu er så veldig opptatt av folk som går opp/ned i vekt og vet å kommentere det. Hu fortalte meg at hu hadde kjøpt skjorte til mannen min i bursdagsgave, som jeg sa kanskje var for liten. Men den var kjøpt på salg, så om den var for liten fikk han bare slanke seg! Er så drittlei sånne kommentarer - så jeg sa at sånt er rett og slett ikke pent å si. Da begynte hu å ro med at sånn tenkte hu når hu handla til seg selv og greier...hvorpå jeg svarte at hu kan likevel ikke si sånn til andre. Jeg sa ikke no mer, så det blei litt stille, så rodde hu enda mere =P Hehe!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn er mine svigerforeldre og. Passer på å nevne på det hver mulighet som byr seg.

Sitter de der tynne som streker og skal alltid kommentere alle andre.

Grr ! :P

Skrevet

Har etter mange år funnet ut at jeg ikke gidder finne meg i sånt lenger. De som har litt ekstra kilo veit det så altfor godt selv. Så nå sier jeg ifra. Svigermor er ikke akkurat tynn som en strek selv, men jeg pleier ikke å bemerke vekta hennes - det holder jeg meg for god til!

Skrevet

know what you mean ja....

er så drit lei av å høre slikt!!

kan ikke folk passe på seg selv og sin egen vekt???

Skrevet

Mannen slanka seg 20 kilo. Å da hadde vi hat år med mas fra svigermor. Men tror du hu kunne si noe når han hadde gått ned? NEI!

Svigermødre er for spesielt intresserte.

Skrevet

Jeg synes dette er en god regel jeg: Har du ikke noe hyggelig å si, så la det være. Med mindre du må ta igjen da, hehe =P

Skrevet

Uæææ...åsså var jeg jo seff så dum at jeg fortalte detta her til mannen min...nå vil han ikke feire bursdagen sin stakars =( My bad! Men han ønska at vi kunne feire bare oss da...så får finne på noe hyggelig til han!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...