Gå til innhold

Noen fra Bærum her?


Mimmi84

Anbefalte innlegg

Hei!

Tror jeg er ca 6+4 uker på veg. fant ut på fredag.. litt panikk i heimen, men vi har roet oss nå. Veldig redd for å miste det, og panikk for å bli kvalm ;) men, ikke kjent no ennå. bare ømme bryster og et par litt oppblåste dager. Noen fra Bærum og omhegn her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det virkelig ingen bærums jenter med oktoberbarn i magen? ingen å trille tur med til høsten eller sitte på kafe med? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jada, Oslo teller forsåvidt. Men tar 20 min med buss å komme seg dit. ser for meg at ting kan bli litt ork framover ;) men for all del, skal da klare å flytte på meg litt !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Pip pip.....Bærumsjente her (men er inne og sniktitter litt hører egentlig til i september klubben).

 

Venter to småtroll med termin i midten av september og satser på noen uker før siden det er to.

 

Det kommer helt sikker flere aktive Bæringer inn hit etterhvert men ikke sikkert alle vil tilkjennegi seg enda :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Smiley86.

 

Burde man begynne å søke på fødesteder allerede?

Driver ennå å venner meg til at jeg er gravid, har ikke helt gått opp for meg ennå, er 7+3 i dag.

 

Hadde tenkt til å søke på Rikshospitalet, så da er det vel bare å sette i gang da =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...