3smånå Skrevet 10. februar 2009 #1 Skrevet 10. februar 2009 Noen som har barn med lyst hår, selv om begge foreldrene har brunt?
Gjest Gul stjerne Skrevet 10. februar 2009 #2 Skrevet 10. februar 2009 Ja, vi er begge mørke, ungen veldig lys.
Gjest Skrevet 10. februar 2009 #3 Skrevet 10. februar 2009 Vi voksne er begge nokså mørke og småen er helt blond. Men vi var også helt lysblonde da vi var små, selv om også våre foreldre er mørkhårede. Så det er nok helt vanlig :-)
Gjest Skrevet 10. februar 2009 #4 Skrevet 10. februar 2009 ja, begge mørke her også og ungen lys. Men vi var begge to lyse da vi var små :-))
*synne* Skrevet 10. februar 2009 #5 Skrevet 10. februar 2009 Jepp, vi er ganske så mørke, og ene sønnen vår en lys. Ser det begynner å mørkne nå, men vi var ikke lyse noen av oss når vi var barn.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 10. februar 2009 #6 Skrevet 10. februar 2009 Ja, mini er helt lys og jeg og pappan er mørke. Men pappan var helt lys til han var 4-5 år, så ble han nesten svart. Så det er vel noe arv der da =) Storeror har samme farge som meg =)
susemor-3 små Skrevet 10. februar 2009 #7 Skrevet 10. februar 2009 Ja, storesøster er lys, og vi (spesielt meg) er mørke. Men jeg er redd det blir mørkere og mørkere etterhvert. Hun er 4,5 år nå, og det var myyyye lysere da hun var baby... Alle de etnisk norske jentene i bhg er lyse, selv om flere av foreldrene er mørke.
Gjest Skrevet 10. februar 2009 #8 Skrevet 10. februar 2009 Ja. Pappaen var mørk, jeg er mørk, junior er helt lys. Jeg tror det mørkner, både jeg og faren var lyse da vi var små.
Gjest Skrevet 10. februar 2009 #9 Skrevet 10. februar 2009 Jeg er lys, faren er mørk (Pakistansk, halvt) og jenta mi er lys. Lurer på om det endrer seg når hun blir eldre. Hun var myye mørkere når hun ble født.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå