Gå til innhold

vaksiner!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

ser det hyles ang kylling rester i vaksinene.. den er grei:(

men, SPISER dere kylling? kjøttdeig?kjøttfarse?

fy F!!! hadde dere vist hva som er i det hadde dere ALDRI gitt det til barn, el spist det selv!!!

er ikke bare det som sprøytes inn som er "farlig"

http://www.iform.no/pub/art.php?id=1053

dette er bare noe. kjenner en som kjører slakteavfall,å han spiser aldri dette!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Røyker du?

Ville du gitt ditt barn røyk?

For det giftstoffet i røyk er også i vaksinen.

Kan du tenke deg hvor herlig blanding et lite barn får i seg med en enkel vaksine?

Altså listen er lang og disse får de x antall av før de er et år?

Hvorfor setter ingen spm tegn ved kreftfaren her f.eks.

Hvis et barn får i seg giftstoffer må det ha en langtidseffekt?

Skrevet

Aluminium phosphat, formaldehyde, ammonium sulfate. washed sheep red blood cells, glycerol, sodium chloride, thimerosal, medium of porcine pancreatic hydrolysate of casein.

SmithKline Beecham Pharmaceuticals

DTP-vaksine

Skrevet

Har dere vært i et fjøs og kjent lukten og sett avføringen som kommer ut av kuene? Vet dere at de stort sett spiser gress, og lite annet? Vet dere at de færreste kuene er ute i vinterhalvåret og får trimmet flesket?

Vet dere at i jorden er der mark, som kravler rundt potetene og gulrøttene vi senere skal spise?

Noen spiser kylling, noen spiser pølser, noen spiser rent kjøtt, men alt er KJØTT. Og grønnsaker vokser ute i jord, ofte gjødslet med møkka fra fjøset.

Jeg er så gammel at jeg er vokst opp med hjemmeslakting, og da ble alt på dyret brukt. Tarmene var det som senere skulle bli pølseskinn. Blodet måtte vi røre i så det ikke koagulerte, slik at vi kunne lage blodpudding. Osv osv.... En sto liksom igjen med beingrinda og horna og klovene når alt var tatt av mat. Vi hadde helt sikkert renere mat den gang(og det er ikke ironisk ment).

Det går ikke an å være så hysteriske.

Skrevet

Igjen så er det ikke bare snakk om dette?

Giftstoffer som ingen vet langtidseffekten av.

Hvorfor tok det norge så lang tid å finne ut at bcg ikke burde være i programmet?

Altså her har du blandig av giftstoffer som sprøytes inn i babyer som ikke er ferdiutviklet. Vaksiner mot sykdommer som faktisk ikke er en trussel mot små barn.

Sykdommene forandrer seg og da vil en vaksine stå imot sykdommen når den kommer, se på kikhoste. Til og med leger har vanskelig å finne ut at et barn har dette pga symtomene forandrer seg hurtig.

Jeg velger selv hva jeg spiser, med da mitt første barn skulle vaksineres var det faktisk ikke valg, eller frivillig tvang, for ingen informerte meg noe mer enn at dette måtte gjøres.

Giftstoffet som f.eks er i røyk er også i vaksiner, du gir ikke barnet ditt røyk fordet?

Skrevet

Nei, og ikke bor jeg i by heller. Bare tenk på smogen der. Alle barna som får astma.

Og vi er forsiktige med fisk og tran pga tungmetaller. Vil helst bo lengst mulig borte fra Russland, og Sverige pga faren for et nytt Tsjernobyl.

Verden er farlig, selv om vi velger hva vi putter i oss. Vi er faktisk i forbindelse med mye farlig hele tiden, og skal vi leve på jorden, så blir det slik.

Skrevet

Astma kommer av kjemikaler osv, men å linke astma til vaksine blir for drøyt liksom.

Uansett så tar man et valg, du ditt og jeg mitt og jeg velger å ikke injektere gift og div i mitt nyfødte barn. Trenger mitt barn stivkrampe vaksine så tar jeg den senere når det er behov for det, og evt andre forbehold hvis det skal falle slik at vi skal reise midt i afrika, men der så burde jeg heller tenke på rent vann og god hygiene, for det hindrer en del smitte. Hiv derimot har vi ingen garantier mot, men jeg lar ikke mitt barn blodsmitte med hivpositiv fordet. Jeg gambler ikke med mitt barn. Om hva andre gjør respekterer jeg fult ut.

Derimot så spiser vi lite blandet kjøtt, men dette er også pga sykt barn.

Skrevet

Astma kommer av kjemikalier? Tror du den uvaksinerte gruppa gidder å spise annerledes enn den vaksinerte gruppa? tror du vi bruker økologisk sjampo? bruker agurk som dildo for å slippe latexgifta? Forskere har sett tendensen i studier der 24% av vaksinerte utviklet allergier og astma og skuffende nok var det ingen som fikk dette i den uvaksinerte gruppen. Stuiet er gjort over 10 år.

Skrevet

"Vet dere at de stort sett spiser gress, og lite annet? Vet dere at de færreste kuene er ute i vinterhalvåret og får trimmet flesket?"

Nå spiser da ikke norske kuer bare gress? Kuer får jo store mengder pelets som igjen innholder stoffer som faktisk reduserer kuenes levealder. Det er ikke for å være hysterisk at jeg nevner dette, men skal man gå i sømmene på alt som skjer når det gjelder produksjon av mat, klær og ting så kan man bli ganske så skremt.

Jeg også er vokst opp med hjemmeslaktning, og vet at det dyrene få i seg gir en ganske så godt utslag på smak og kvalitet på kjøttet og pels. Jeg er faktisk mere sikker på ting som jeg vet hva er enn det jeg ikke vet:) Og mennesker og dyr tåler faktisk utrolig mye fordi kroppen er flink til å skille ut avfallstoffer. Så litt kunnskap om hva faktisk ting innholder og være litt bevist på hva man putter i kroppen er litt opp til hver enkelt. Man kan ikke være redd for absolutt alt, det går ikke. Da ender vi opp med at ingenting er bra nok, og det vil skade oss det å. Se litt helheten på ting og vær litt obs på det mere ukjente så trur jeg faktisk vi kan komme ganske så langt:)

Skrevet

Vet ikke hvorfor du føler trang til å fortelle om kuer og gress. Som vaksinemotstander har jeg vel aldri tenk å sprøyte pølsesnadder, kubærsj, innvoller, biff og alskens svineri inn i mine barns blod. Du føler jo det som en samfunnsplikt å bruke ungen din som lagringsplass for potensiellt smittsomme sykdommer, reservoar for andre døde barn som fikk sin misjon her på kloden til å dyrke frem rubellavaksine for uvitende vaksinefanatikere. Folkehelsa ville gått av hengslene hvis de så denne form for argumentering fra en av deres trofeller. Og vet du hva? Her spiser vi kun det rene kjøttet. Pølsemat, involler og medisterdeig sender vi over til de som ikke er fullt så kritisk. Grønnsaker skal også være økologisk for min del, resten av overskuddslageret av drittmat havner opp hos de som lar unger få Mcdonaldsmat og Leiv Vidar ferdiggrill.

Skrevet

Hahahaha! må bare le litt av deg^^ Jeg bare kommenterte en annen anonym over når det gjaldt kuer og gress. (kankskje en ide å lese hele diskusjonen før du angriper?)

"Folkehelsa ville gått av hengslene hvis de så denne form for argumentering fra en av deres trofeller." - hehe trur ikke folkehelsa hadde vært så imponert over ditt innlegg heller^^

Skrevet

er ikke meningen at de skal være imponert heller:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...