Stine - gull09 + liten spire11 Skrevet 10. februar 2009 #1 Skrevet 10. februar 2009 Er i uke 25 nå og har fått brun utlfold. Er dette noe farlig? Har det noe med blødning og gjøre? Håper noen kan hjelpe...
Barbarella og froskebarna Skrevet 10. februar 2009 #2 Skrevet 10. februar 2009 Hei, jeg hadde først rosa utflod og så brun utflod (som kan være gammelt blod) i noen dager etterpå nå i helgen, er 20 uker på vei. Siden det var så liten mengde og det gikk over så fort så fikk jeg beskjed om at det ikke var noe å bekymre seg for og at små blødninger er ganske vanlig. Men det er visst alltid lurt å ta kontakt med lege eller jordmor når man blør i svangerskapet, så jeg ville ha tatt en telefon! Kjenner du liv i magen jevnlig?
Stine - gull09 + liten spire11 Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2009 takk for svar Begynte å blø litt i går kveld så tok kontakt med sykehuset da. Fikk komme inn på sjekk med en gang. Alt var bra med barnet fikk beskjed om at jeg hadde forkortet livmor. Noen som vet hva det kommer av eller hva det har å si? Glemte helt å spørre, ble bare så lettet over at alt var bra med barnet
¤mitzi¤ Skrevet 11. februar 2009 #4 Skrevet 11. februar 2009 Hei Jeg hadde to blødninger i mitt første svangerskap, d var ganske mye, men d var brunt. Fikk UL og alt var jo bare bra med lille pia. Legen min kunne fortelle meg at d kunne vare at livmoren vokste fortere enn fostersekken, da oppstår det en liten men ufarlig blødning. Kroppen kvitter seg med gammelt blod og da her det liksom bare en utgang. D er skremmende, men som jeg fikk beskjed om: d er ikke normalt, men helt vanlig I dag er supps 2 1/2 år og frisk og rask
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå