Gå til innhold

Solvipect hostesaft

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann jenter.

Lenge siden jeg har vært her inne nå, men nå klarer jeg ikke la være lenger hehe

Er i min 6 pp og denne gangen tok jeg solvipect 3 ganger daglig fra Tanta reiste til positiv el test, så nå er det spennende.

Har ikm tirs eller ons neste uke og denne tiden mellom el og ikm er jo helt drepen altså!

Har fått mer utflod enn jeg har hatt tidligere men ellers ingen symptomer i det hele tatt, har hatt mange falske symptomer de andre pp men denne gangen er det jaggu dårlig med dem gitt. Eneste forskjellen er at jeg nå merker mer utflod enn de andre pp....håpe håpe hehe

Andre som har prøvd solvipect denne pp?

Lykke til alle sammen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter litt på denne jeg, kanskje det er noen andre som prøver solvipect denne pp :-)

Blir jo litt oppløftet av denne ekle utfloden da...utrolig hva man kan se på som positivt når man prøver på å bli gravid gitt hehe

Leser på pernille at fra el til ikm er det vel bare 1 dag med økt utflod, mens jeg har hatt de i iallefall 4 dager, og fortsetter...hmmmmmm

tror økt utflod kan være et symptom på graviditet, men så er vel jeg dronningen av falske symptomer også....selv om de fleste ser ut til å ikke dukke opp denne pp....

Skrevet

Hei!

Jeg tok Solvipect siste pp`n og spiren satt!!!! Brukte Solvipect ca 3 dager før EL (altså når EL testen blir positiv - husk at testen blir positiv 12-24 timer før egget slipper!) og så fortsatte jeg med Solvipect til 2 dager etter EL, altså 5 dager tilsammen... Og det funket!!! Hadde positiv EL test på en onsdag, skikkelig EL smerter på fredag(!) og EL kom på lørdag/søndag. Så tok solvipect onsdag, torsdag, fredag, lørdag og søndag!! EL kom noe senere enn jeg har regnet ut tidligere - så anbefaler å ha sex noen dager etter at du tror du har hatt EL også - bare ett lite tips altså...

I dag er jeg 7+4 og bare på besøk her inne på Bli Gravid - må jo følge med på dere andre...

Lykke til =)

Klems

Skrevet

Dette høres spennende ut!! Det er verdt et forsøk om det ikke har klaffet nå... :) Men, skal man slutte med en gang man får positiv test, eller kan man drikke det til testen blir negativ igjen?

Skrevet

hei,

jeg har også tatt solviepect denne mnd:)

har fått økt utflod jeg også hehe,men jeg har også hatt økt utflod andre pp også...så tør ikke ta dette som ett sikkert tegn....men vi får krysse fingre:)

Skrevet

Spennende! :-)

Når har du ikm? Jeg har om nøyaktig 1 uke....det blir nok en laaaang uke ja

Skrevet

Jeg er 8 dpo i dag..ikm på tirsdag.. Og føler at luktesansen min er ganske god i dag, til tross for snørrete nese og bihulebetennelse...

Skrevet

aner ikke hva som er riktig, men jeg tok det 3 ganger daglig frem til skikkelig positiv el test. Kanskje jeg burde fortsatt noen dager etter det også hmmm jaja, kan jo godt hende jeg får mulighet til å teste ut det neste pp om det ikke har klaffet denne gangen... :-)

Skrevet

Denne pp brukte jeg solvipect å da satt spira... Men jeg tok det kun fra jeg fikk positiv el test å så i 3 dager. Orket ikke noe mer for den smaker dritt... Håper det hjelper noen andre også.. Drysser babystøv....

Skrevet

hei jenter!

jeg prøvde Bisolvon (samme som solvipect) for første gang denne mnd (7pp) og jaggu satt spiren!!! hellig overbevist om at den gjorde susen for oss :) ser det er maange som forsøkte det denne mnd, som også fikk det til!

LYKKE til!!!

Skrevet

åååå så spennende!

Men jeg tok den ikke etter positiv el test da....men den virker vel litt etter siste dosen også...håper jeg iallefall :-)

Merket iallefall forskjell på el-slimet fra de andre pp mine, så det er iallefall håp :-)

Men dårlig med symptomer denne pp da, får ta det som et godt tegn ettersom jeg har pleid å ha massevis av falske symptomer før :-)

Sitter ikke spiren denne pp så er det ut å kjøpe mer solvipect hehe

Skrevet

nei men jeg tok heller ikke etter el! tok 5ml tre ganger daglig (som det står på bruksanvisningen) i fire-fem dager før el pluss dagen jeg fikk positiv el test! håper det funker for deg også!! :)

Skrevet

Da krysser jeg fingrene for at det funker på meg også :-) Er iallefall optimist til det motsatte er bevist hehe

Tok solvipect 10ml 3 ganger daglig i ca 7 dager tilsammen. Siste gangen samme dagen som el var så er skikkelig spent :-)

Skrevet

Yeessda!!!!

det funket på meg, jeg er gravid:)

en spiseskje solviepect 3 ganger daglig fra mens til el...:)krysser fingre for dere andre:)

Skrevet

åååå gratulerer så mye!!!

Blir spennende å se om den har samme virkningen på oss andre også :-)

Skrevet

OI! Gratulerer Tingeling!! Men, har du testet positivt så tidlig?? Har du ikke ikm på tirsdag?

Skrevet

Ja testet faktisk positivt torsdag kveld, så tok jeg en cb digital på fredag morgen og den var positiv:)

jeg har hatt litt ustabile sykluser så mellom lørdag og tirsdag hadde jeg ikm:)

hvordan har det gått med dere andre som har tatt hostesaften??

Skrevet

får mann kjøpt solvipec på apoteket??

Tror jeg må prøve dette når jeg får syklusene på rett plas igjenn ;-)

Skrevet

Hei;) ja, det får du kjøpt på apoteket. Jeg begynte i dag. Har el om noen få dager, så håper dette fungerer. Tok en skikkelig slurk i stad..haha. Vi må holde denne tråden oppe slik at vi får se hvor mange av oss som blir gravide.

Skrevet

Jeg tok også solvipect denne siste pp'en og da satt spira her å. Tror faktisk det funker jeg altså, selvom flere sier at det bare er tull. men litt merkelig at så mange blir gravide når de bruker den da. Så jeg mener at det bare er å kjøre på med hostesaft! ;P

Skrevet

Det har funket for tredje gang for meg!! Så jeg er en stooor troende av Solvipect!!!!

Skrevet

Har ikke fått med meg dette; hva er greia med at slimløsende hostesaft virker? Nysgjerrig...

Skrevet

Fikk mensen ikveld :((( Så da blir det hostesaft på meg neste pp!!!

Skrevet

uff så kjedelig, men da sitter den neste mnd:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...