Raggis Skrevet 10. februar 2009 #1 Skrevet 10. februar 2009 Må bare få ut litt fustrasjon kjenner jeg får lyst å banke hodet å bordet av vår kjære nav. Jeg har prøvd siden før jul, å få svar å få hjelp. å nå begynner det å nerme seg termin. Jeg ble nesten kaste ut an skranken, og fikk beskjed om at jeg kunne gå på nav.no. Hu dama i skranken ga meg også feil skjemaer, et om barnetrygd og noe om gradering.. noe som tokk meg en stund å finne ut at det va feil. Så ville de ikke hjelpe meg når jeg ba om hjelp til å fylle det ut det som var riktig. Prøvde å ringe å ringe får å få time til å få hjelp til utregning av foreldre penger, men ble bett om å ringe tilbake senere eller komme ned, eller så satt de meg over til noen som la på. jeg prøver og forklare at jeg vet ikke hvordan jeg skal gjore ting, og at jeg lurere på masse ting. Men NEI, de klare ikke å svare på noe som helst.. jeg dro ned på nav igjen, og innsiterte på hjelp den her gangen, til slutt fikk jeg hjelp hos ei som sendte mail meg til ei som hadde med foreldrepenger, hun skulle ringe for å gi meg time. D Det er snart 3 uker siden. jeg har prøvd å ringe i 2 uker nå, men enten er dama opptatt eller ute til lunch.. de som svarer tlf kan ikke hjelpe meg, og de i skranken kan ikke noe om det..eller så vet de ikke hva jeg skal gjøre. jeg får komme ned en annen dag svarer de. Eller kan du ringe i morgen? Hvor ubrukelig kan en hel jævla berdrift egentlig bli noen ganger!! Skal det være så komplisert å få en unge da? jeg kjenner jeg blir gal i hode av det her. Hvor vanskelig kan det her være da, så mange mennesker som jobber dær, men INGEN kan hjelpe meg!!
Mamma til 2 søte jenter Skrevet 10. februar 2009 #2 Skrevet 10. februar 2009 Skjønner godt du er frustrert!!! Når du kommer igjennom på telefon eller er nede på NAV kontoret så krev å få snakke med sjefen deres, og fortell om dine opplevelser, slik skal det ikke være. Og be han om å hjelpe deg. Synes det helt syk behandling de har. Har hørt flere historier om det. Snakk om servicebedrift.......
Gjest Skrevet 10. februar 2009 #3 Skrevet 10. februar 2009 Forstår problemet ditt så altfor godt. Man treffer aldri den rette personen som faktisk vet noe. Uansett om man ringer eller møter opp. Har og brukt mye tid på å vente på tlf tilbake fra Nav. Men til slutt fikk jeg hjelp. Fant ut at Nav kjører kurs for de som skal søke om foreldrepenger. Jeg fant mitt kurs på nav.no/rogaland. Sto midt på siden der i blå skrift. Sjekk ut om det er slik i ditt fylke og. For på dette kurset hadde de en generell gjennomgang og vi fikk spørre spørsmål etterpå. Fikk svar på alt jeg lurte på (ble holdt av de som faktisk skal betale ut foreldrepenger, og godkjenner det osv). Anbefales.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå