råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 10. februar 2009 #1 Skrevet 10. februar 2009 Prøvde den nettopp for første gang. Hadde banan i nettingen. For et GRISERI:) Gutten hadde banan over hele seg etterpå. Nå skulle jeg rengjøre den men bananen henger skikkelig godt fast!! Hva gjør dere!!!
mayaya Skrevet 10. februar 2009 #2 Skrevet 10. februar 2009 I oppvaskmaskinen. Tror forresten det er bedre å putte eple, pære, melon el.l. i den Har aldri prøvd banan jeg da
line_n & sara Skrevet 10. februar 2009 #3 Skrevet 10. februar 2009 den vil aldri bli like ren som ny! jeg tok den i oppvaskmaskinen. brukte mye eple i den, for det ble ikke så grisete, mener jeg å huske! prøv feks kokt/dampet gulrot!
mayaya Skrevet 10. februar 2009 #4 Skrevet 10. februar 2009 Ikke helt ren?? Joda, det blir den Ellers er det jo ekkelt :-p
Sessa ruger igjen... Skrevet 10. februar 2009 #5 Skrevet 10. februar 2009 Banan gir jeg med skje. I babyfeederen går det mye pære her i heimen. Vrenger den og skyller den godt før den går i oppvaskmaskinen.
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 10. februar 2009 oki!!! Da blir det ikke mer banan i feederen her i huset. Men det var det eneste vi hadde igjen av frukter. Pære skal prøves og kokt gulerot!! Hv mer putter dere oppi?? og så får jeg prøve å ha den i oppvaskmaskinen etterpå!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå