Anonym bruker Skrevet 10. februar 2009 #1 Skrevet 10. februar 2009 Jeg kjenner ei som har det, og hjelpe meg altså de guttene er helt ute av kontroll spør du meg. De krangler hele tiden, og alltid er det en som griner. De hører ikke på foreldrene, og gjør nett som de selv vil. Er det vanlig at gutter er sånn? Jeg bare spør for jeg har selv jenter, så jeg lurer på om det virkelig er så stor forskjell på kjønnene. Guttene det er snakk om er 2 og 4 år.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2009 #2 Skrevet 10. februar 2009 Stort sett er det vel foreldrene det er noe "galt" med. Ikke barna. De gjør jo bare som de har lært/kan/får lov til.
mamman_til _♥♥♥♥♥ Skrevet 10. februar 2009 #3 Skrevet 10. februar 2009 hei:) jeg har 4 gutter og 1 jente. de eldste er det 2,7 år mellom. de yngste 22 mnd og 17 mnd. de er 11,8,4,2 og 16 mnd. krangler sjeldent. er veldig beskyttende overfor hverandre, til å med han på 2,5 år beskytter søstra si,hehe! men bråker gjør de jo alle men da i lek. stortsett greie barn:) men har strenge rutiner da, å er ikke redd for å sette ned foten til de:) ser foreldre som ikke "tørr" å være strenge/bestemte til barna sine, å da får man heller ingen respekt mener jeg da. mulig jeg har vært heldig:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå