mamma til snusken Skrevet 10. februar 2009 #1 Skrevet 10. februar 2009 Har du noen lure tips om hvordan man kan bevare stretchbuksene best mulig under vask. Synes stretch buksene mine fort blir "dvaske" og små hvite strikk "ting" kommer ut av buksa.... Jeg vasker de på 40 ' C , med skyllemiddel tilslutt. Har hørt at det ikke skal brukes skyllemiddel i når man vasker stretch.. Hva mener du?
hundemamma ♥ Skrevet 10. februar 2009 #2 Skrevet 10. februar 2009 Aldri skyllemiddel. Det ødelegger strechfibrene.Gjeler også alle andre klær med strech. Elastan, lycra. Og vreng buksene. Jeg vrenger alle klær.
mamma til snusken Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. februar 2009 Tusen takk for godt råd!!!! Skal ikke bruke skyllemiddel på strech heretter!
stratosen_er mamma_ Skrevet 10. februar 2009 #4 Skrevet 10. februar 2009 man skal heller aldri bruke skyllemiddel på dongribukser;)
OsloMor Skrevet 10. februar 2009 #6 Skrevet 10. februar 2009 melkekua og to ulldotter ! I hvilken butikk kjøper du det vaskepulveret fra Neutral som er egnet til bruk på bl.a.Reimadresser? Finner det nemlig ikke på Meny eller Kiwi:( Har lagt merke til at du har nevnt det her inne, skjønner du;)
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 10. februar 2009 #7 Skrevet 10. februar 2009 Jeg tror faktisk at jeg kjøpte det på nordby i Sverige. Har ikke tenkt på om de har det i Norge....Men det er jo rart om de ikke skulle gjøre det.
OsloMor Skrevet 10. februar 2009 #8 Skrevet 10. februar 2009 Hm, kanskje jeg skal sjekke på Ica maxi da, evt. ta turen til Sverige;).
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 10. februar 2009 #9 Skrevet 10. februar 2009 Ja, gjør det. Veldig kjekt vaskemiddel.
* 5 om dagen * Skrevet 10. februar 2009 #10 Skrevet 10. februar 2009 Neutral kjøper jeg på rema1000 her, om det er den dere mener..... både vaskepulver og skyllemiddelet. og takk for tips :-))
mamma til snusken Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #11 Skrevet 10. februar 2009 Hmm, jeg sjekket på Neutrals nettsider, og der fant jeg på de svenske Neutral sidene et vaskemiddel som het "Outdoor", som er beregnet på yttertøy... Det produktet fant jeg ikke på de norske Neutral sidene...
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 10. februar 2009 #12 Skrevet 10. februar 2009 Det er den jeg snakker om. Det er beregnet for yttertøy og det står bl.a. at impregneringen skal holde lenger. Mulig den bare selges i Sverige da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå