Gå til innhold

Stakkars lille babyen min! (navletrøbbel)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på¨helsestasjonen i går og spurte helsesøster om det var normalt å navlen fortsattblødde litt, en ukeetter av navlestumpen falt av. Hun sa det så fint ut, men at det kunne hende detsatt igjen en liten tapp nedi der så hun klinte på noe greier. Jeg fikk ikke noe beskjed om at jeg skulle fjerne det guffet hun hadde hatt på, men fikk beskjed om å fortsette å rense med vann en gang om dagen.

I dag når vi sto opp så var navlen ildrød og det ser ut som huden nesten er etset bort!! Hva har skjedd??? Stakkars baby!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjelpes! Ring hs eller fastlegen, du. Alltid bedre å ringe en gang for mye enn omvendt :)

Lykke til!

Skrevet

Har ringt nå. Helsesøster var opptattså hun skal ringe opp igjen. De hadde selvfølgelig lunsj første gang jeg ringte.Håper dette går fort over altså. Ser ikke godt ut.

Skrevet

Da hadde jeg ringt fastlegen istedet, kan jo være at han har et annet syn på sakene også... Dersom det er feks en infeksjon, må du jo uansett dit.

an ikke sekretær hos hs finne ut hvilket middel som er smurt på?

Skrevet

Det kan hun sikkert, men jeg vil snakke med helsesøster jeg. Hun er ganske allright, dessuten ligger hs i bygget ved siden av her og fastlegen min er i huttaheita:) Må ta tog + gå 2 km...

Skrevet

Hehe - da skjønner jeg! Men da er det kanskje like greit å gå over med en gang? De sender deg jo ikke hjem uten å ha sett på ungen :)

Skrevet

Hehe, du skulle ikke vært dum du!!! Hvorfor går jeg ikkebare bort?? At det går an..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...