Gå til innhold

noen med lette,kjappe kaketips?!?!?


Anbefalte innlegg

Skrevet

er verdens dårligste til å bake..men fortsatt lyst :D:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ostekake som ikke trenger og stekes er mitt stalltips. Den er tilnærmet idiotsikker og jeg har faktisk aldri mislyktes med den :) Har ikke oppskriften her nå, men kan den sånn ca i hodet om du er interessert :)

Skrevet

www.daapssiden.no og www.kosesiden.no har begge kakeoppskrifter så der finner du sikkert noen gode og enkle :-)

Skrevet

Sender oppskrift på msn=D

Fikk bilde i går, HERLIG!!=)

Skrevet

magicka gjerne d

Skrevet

Eplesmuldrepai er mitt "hotte" tips:

 

100 gram smør

120 gram hvetemel

120 gram sukker

epler

nøtter, rosiner, kanel

 

Skrell og del epler i biter og legg i bunnen av en ildfast form.

Kjør smuldredeig av hvetemel, sukker og smør i kjøkkenmaskin og hell over eplene.

Strø litt sukker på toppen, kanel, hakket mandler og rosiner over.

Stek i 30-40 min på 225 grader.

Is er kjempegodt til!

 

Superenkel og kjempegod eplepai!!

Skrevet

Ok :)

 

Ca 3/4 pk Digestive kjeks knuses og blandes med flytende margarin helt til det blir litt smørjeaktig. Ha det i en rund kakeform og trykk det utover. Settes kjølig. Kok opp 1 pk gele med halvparten av vannet (2,5 dl) og avkjøl. Pisk 1 boks fløte med 120 gr melis til krem. Bland i 1 boks seterrømme og 1 pk blå naturellost. Bland til slutt geleen i kremen og hell det over kakebunnen. Kok opp nok en pk gele med ca 3 1/2 dl vann og avkjøl. Når kremen har stivnet litt heller du geeleen på toppen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...