Miss Dynamite Skrevet 10. februar 2009 #1 Skrevet 10. februar 2009 er verdens dårligste til å bake..men fortsatt lyst :D
MissAntrop Skrevet 10. februar 2009 #2 Skrevet 10. februar 2009 Ostekake som ikke trenger og stekes er mitt stalltips. Den er tilnærmet idiotsikker og jeg har faktisk aldri mislyktes med den Har ikke oppskriften her nå, men kan den sånn ca i hodet om du er interessert
Gjest Skrevet 10. februar 2009 #3 Skrevet 10. februar 2009 www.daapssiden.no og www.kosesiden.no har begge kakeoppskrifter så der finner du sikkert noen gode og enkle :-)
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 10. februar 2009 #4 Skrevet 10. februar 2009 Sender oppskrift på msn=D Fikk bilde i går, HERLIG!!=)
bobler av lykke ♀ ♀ Skrevet 10. februar 2009 #6 Skrevet 10. februar 2009 http://www.freiahjemmekonditori.no/freiahjemmekonditori/page?siteid=freiahjemmekonditori-prd&locale=nono1&PagecRef=613 denne pleier jeg å mekke må gjøres litt trinn for trinn men er enkel å få til og veldig populær når den serveres her i huset
Trollemor og snuppa! Skrevet 10. februar 2009 #7 Skrevet 10. februar 2009 Eplesmuldrepai er mitt "hotte" tips: 100 gram smør 120 gram hvetemel 120 gram sukker epler nøtter, rosiner, kanel Skrell og del epler i biter og legg i bunnen av en ildfast form. Kjør smuldredeig av hvetemel, sukker og smør i kjøkkenmaskin og hell over eplene. Strø litt sukker på toppen, kanel, hakket mandler og rosiner over. Stek i 30-40 min på 225 grader. Is er kjempegodt til! Superenkel og kjempegod eplepai!!
MissAntrop Skrevet 10. februar 2009 #8 Skrevet 10. februar 2009 Ok Ca 3/4 pk Digestive kjeks knuses og blandes med flytende margarin helt til det blir litt smørjeaktig. Ha det i en rund kakeform og trykk det utover. Settes kjølig. Kok opp 1 pk gele med halvparten av vannet (2,5 dl) og avkjøl. Pisk 1 boks fløte med 120 gr melis til krem. Bland i 1 boks seterrømme og 1 pk blå naturellost. Bland til slutt geleen i kremen og hell det over kakebunnen. Kok opp nok en pk gele med ca 3 1/2 dl vann og avkjøl. Når kremen har stivnet litt heller du geeleen på toppen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå