Gå til innhold

Kalle det utroskap?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg stoler ikke på sambo,som er veldig ofte på facebook.Han er der t.o.m om natta.Han har passord på det minste i pc`n.

Jeg som alltid hadde mistanke på noe.Han har frjernet meg fra venne lista han.(Du er kjæresten min ikke vennen min)sier han da.Ok,jeg får ikke sett hav han drev.

Men jeg lar det ikke gå sånn.Jeg opprett en facke profil av en fin jente.Facke navn å alt.

Igår kveld mens han var på jobb,sendte jeg venn forespørsel.

Med en gang han har gotatt forespørselen min,begynte han å chatte live m meg.

Han sa at jeg var pen.Han kalte meg søta.(Ha det søta)

Jeg ble rett å slett sint å orket ikke mer chatt.

 

Jeg bare pakket alt tingene mine og sønnen`s.Ventet til jeg roet meg litt.Så ringte jeg han.Jeg sa jeg orker ikke mer av dette her.

Han spurte( hva har jeg gjort? jeg er jo på jobb.)Han visste ikke at det var meg han chattet med.. Jeg sa det rett som var.

 

For det ikke lenge siden så jeg tok han på fersken mens han chattet med ei jente som hadde string på profil bilde hennes.

Han som hadde lovet å ikke å chatte eller ha kontakt med andre jenter som jeg ikke kjenner.

Vi har selv møte hverandre via chatt,Så er det rart jeg har mistanke.

 

Nå er alt er klar til jeg sitter å venter bare å bli hentet av en venn.

Er det bare hysteri av meg eller tenker jeg rett.Jeg ser ikke vitsen med å sitte å vente på en som har null respekt for meg.

Jeg er dritt lei alt av han.

Meninger mottas med takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare dra din vei, han lærer aldri tydeligvis. Det er ikke vits i å bruke energi på han mer. Menn lærer så og si aldri hvis de først holder på med slike ting. De ser på det som spenning og etterhvert utvikler det seg til utroskap.

 

Så kom deg bort mens du har sjangsen.

Skrevet

Hadde det ikke vært barn med i bildet så hadde jeg rådet deg til å dumpe fyren,.. Men dere har faktisk et barn sammen, og da mener jeg dere som foreldre er forpliktet til å prøve alt før dere gir opp forholdet..

 

Hadde dette vært min samboer hadde jeg lagt ut om min bekymring og manglende tillit ettersom han bruker så mye tid på facebook og tydeligvis ikke vil at du skal se hva han driver med...

 

Jeg hadde i en periode problemer med tilliten til min mann.. Han flørtet med en annen på msn.. Hadde mine mistanker, så leste loggen hans, og fikk mistanken bekreftet... Sto feks "åhh.. du er så jævlig deilig!" osv.. og da hun spurte om meg sto det "hun er nesten bare sur og tverr"..

 

'Husker at det såret noe helt forjævlig!! Blir nesten litt trist når jeg tenker på det den dag i dag.. 4 år etter.. Vi hadde nettopp fått vår førstefødte og jeg følte ikke akkurat at jeg så ut som et glansbilde.. Vi hadde en kolikkbaby som var mye våken og utrøstelig på natta, så det var nok ikke så merkelig at jeg var litt sur og tverr g frustrert i den perioden der..

 

Vi kranglet vanvittig mye da jeg konfronterte ham med det, jeg raste og grein og hylte, rett og slett.. og han låste seg raskt i forsvarsposisjon.. Det var jo bare på nett, du overreagerer.. Hva faen hadde jeg med å lese hans logg osv osv osv...

 

Etter utrolig mye krangling og gråting (fra min side) og beskyldninger og gørr, så kom vi oss gjennom det..

 

Han forsto jo etterhvert hvor utrolig mye det såret meg.. Og han ba meg om tilgivelse og sa at han ikke ville miste meg og barnet vårt..

Han slettet jenta fra msn med en gang, og jeg fikk tillatelse til å lese loggen på msn og alle meldingene hans og jeg fikk alle passordene jeg trengte for å kunne ha full oversikt over alt han dreiv med..

At han gikk med på det var egentlig helt avgjørende for at jeg kunne bygge opp tilliten til ham igjen..

 

Jeg har fortsatt lov til alt dette, men det er sjeldent at jeg sjekker noe nå.. Jeg stoler fullt og helt på ham igjen, faktisk.. Og når jeg tar opp episoden en sjelden gang så får han alltid et sårt drag over ansiktet, og blir lei seg for at han såret meg så veldig i en tid da jeg trengte ham mest..

 

 

 

Jeg vil kanskje anbefale deg å prøve å få ham med på parterapi.. Vi kom oss gjennom uten, men så er det ikke sikkert at din mann kommer til å legge seg like flat som min gjorde.. Kanskje han trenger å høre fra en 3. part hvordan hans oppførsel påvirker andre, og hva han har å miste...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...