Gå til innhold

Hva var deres tegn på modning?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid tok det før det startet til det satte igang?

Hva startet det med? Hvordan tegn hadde du?

 

Håper noen vil dele sine erfaringer med meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

 

Jeg vet ikke om det var "modning". Men både ved fødsel nr 1 og 3 startet det med at slimproppen gikk 4 dager før fødsel. Ellers var jeg i fin form helt frem til riene startet begge gangene. Hadde egentlig ikke noen tegn på at noe skulle skje. Med nr 3 startet riene helt spontant på kvelden, og 3 timer senere var han ute. Da var jeg 6 dager etter termin.

 

Med nr 2 husker jeg ikke når slimproppen gikk. Men med han hadde jeg veldig mye nedpressfølelse de siste dagene, og veldig mye "mensmurringer". Fødte han 1 dag før termin.

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...