Anonym bruker Skrevet 10. februar 2009 #1 Skrevet 10. februar 2009 Hvor lang tid tok det før det startet til det satte igang? Hva startet det med? Hvordan tegn hadde du? Håper noen vil dele sine erfaringer med meg
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2009 #3 Skrevet 10. februar 2009 Hei Jeg vet ikke om det var "modning". Men både ved fødsel nr 1 og 3 startet det med at slimproppen gikk 4 dager før fødsel. Ellers var jeg i fin form helt frem til riene startet begge gangene. Hadde egentlig ikke noen tegn på at noe skulle skje. Med nr 3 startet riene helt spontant på kvelden, og 3 timer senere var han ute. Da var jeg 6 dager etter termin. Med nr 2 husker jeg ikke når slimproppen gikk. Men med han hadde jeg veldig mye nedpressfølelse de siste dagene, og veldig mye "mensmurringer". Fødte han 1 dag før termin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå