Johan Skrevet 10. februar 2009 #2 Skrevet 10. februar 2009 Den kan faktisk dukke opp når som helst i svangerskapet, spesielt hvis du har født før. Men til noen kommer den ikke før etter fødselen. Jeg tror alt er normalt der.
Idun<3tosmå<3 Skrevet 10. februar 2009 #3 Skrevet 10. februar 2009 Ja, det meste er nok normalt. Jeg fikk den tidlig i 2. trimseter sist. Og nå har jeg akkurat slutta å amme, så når jeg begynner å lekke nå er jeg spent på... Håper det tar sin tid! Men tidlig eller sent eller alt for sent - alt er normalt her!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå