Gå til innhold

Blødning i veke 12

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forrige veke hadde eg fyrst ei relativ lita blødning og va til legen for den, fekk der beskjed om å ta det med ro. To dager etterpå fekke eg mykje krafitgare blødning og med ein del små klumper i. Til legen på ny og vart då sjukmeld men ikkje henvist til ultralyd for det meint han ikkje var noko vits for ingenting å gjere viss det hadde gått gale. Men har bestilt meg privat ultralyd på torsdag, orker ikkje gå å gruble på om det er ein MA og dersom det er det må eg vel på sykehuset å få det ut. E jo egentlig komt over i 2. trimester men har en dårlig magefølelse på at det har gått gale. Noken som har opplevd noko liknande? Legen meinte det kunne vere at det va fordi eg egentlig skulle hatt mens på det tidspunkte blødninga kom

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har opplevd blødninger i 4 av 5 svangerskap. Mistet to ganger i MA.

Første ble oppdaget i uke 14 og andre gang i uke 11. Begge gangene hadde fosteret dødd rundt uke 10 og jeg måtte ha utskrapning.Hadde både spotting og friskt blod.

Har også blødd og født et friskt barn, og håper på det samme denne gang. Har vært på tidlig ultralyd i uke 9 hvor alt så fint ut. Jeg syns det er rart at du ikke har fått henvisning til ultralyd fra legen din. Det er fryktelig å oppdage en MA når man tror alt er i orden. Og det er ikke riktig at du skal gå og engste deg. Ellers er det vanlig med blødninger og det trenger absolutt ikke å være noe galt. Masse lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...