Lovemelikeyoudo Skrevet 10. februar 2009 #1 Skrevet 10. februar 2009 ei jeg kjenner har 10 prosent igjen på begge eggstokkene og det skulle i følge legene holde til å bli gravid senere..
fult hus:) Skrevet 10. februar 2009 #2 Skrevet 10. februar 2009 Jeg hadde en stor operasjon pga syste dær.. den hadde blitt 12cm å lagt seg rundt eggstokk og eggleder å "kvalt" dette så d gikk koldbrann. Ble lagt inn til akkut operasjon å fjernet eggleder og eggstokk. altså "hele stasen" på ene siden. Lurte da veldi på hvordan d var å bli gravid, men legen forklarte at vi har flere hundre tusen egg mer enn vi har bruk for så d som er igjen tar åver for d som er borte. altså i mitt tilfelle så den gjenværende siden tok åver for den andre siden.. slipper egg vær mnd isteden for annenvær mnd så jeg skulle ikke ha noe mindre sjangs for å bli gravid. Var jo litt skeptisk til dette. Men venter nå nr 2 å den satt på første fårsøk så d fungerer veldig bra:) Jeg vet ikke hvodan d er når d er på den måten at d er igjen 10%. men jeg ser for meg at de prosentene har nok egg til at d ikke skal være noe problem. de 10% jobber nok for de prosentene som er borte. d var iværtfall slik jeg fårsto d at d som er igjen jobber for d som er borte:) ble kanskje mye dette, men håper d kan gi noe svar:)
2prinsesserogbim Skrevet 10. februar 2009 #3 Skrevet 10. februar 2009 Eg hadde ein kikkhullsoperasjon i april pga fjerne ein cyste, den var 4-5 cm, i tillegg så blåste de gjennom egglederene...Blei gravid på 2 pp etterpå men mistet.. fekk på nytt cyste etter 3 mnd, men klarte bli gravid i desemer og er i morgen 11 fullgåtte veker:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå