Gå til innhold

Til dere med HUND!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

JEG HATER alle med hunder som ALDRI plukker opp møkka etter de.

det er utrolig ekkelt å se på dritthaugene som ligger på hver side av fortauet. Og det er ikke få!!! Da jeg var gravid måtte jeg gå å se opp i luften da jeg gikk forbi steder der det va mye. For hvis jeg så en så spydde jeg!!

Fysj er det så J***** vanskelig å plukke den opp!!!!!!!!!!

har man valgt å skaffe seg hund så er det deres plikt. Det samme gjelder de som har så snill hund at de ikke har de i bånd når de går tur. Hva F***... tenk på alle oss som er redde og kanskje ikke liker å få en svææær kjøter etter seg på gaten. Jeg DRITER i deres hunder. Hold de unna meg!!!!!!!!!!

Jeg skjønner ikke greia med å ha hund uansett. De stinker, røyter, knurrer, bjeffer, sikler...Æsj..!!!

(regner med en del reaksjoner på dette, men guuud så godt å få ut)

;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe.... Vi er alle forskjellige, noen elsker dyr, andre ikke og noen noe midt i mellom.

Jeg elsker dyr, vokst opp med dyr fra jeg var født. Vi har en dvergpinschertispe som verken røyter, stinker, sikler, knurrer eller bjeffer.

Men bommelomm gjør hun såklart, å det plukker vi såklart opp.

Skrevet

Kreativt. La oss hate samtlige med hund.

Skrevet

JEG HATER alle med mennesker som ALDRI lukker munnen på de.

det er utrolig ekkelt å høre på de drittsetningene som kommer på hver side av fortauet. Og det er ikke få!!! Da jeg var gravid måtte jeg gå å se opp i luften da jeg gikk forbi steder der det var mye. For hvis jeg så en så spydde jeg!!

Fysj er det så J***** vanskelig å stoppe kjeften på de!!!!!!!!!!

har man valgt å skaffe seg et menneske så er det deres plikt. Det samme gjelder de som har så snillt menneske at de ikke har de i bånd når de går tur. Hva F***... tenk på alle oss som er redde og kanskje ikke liker å få en svææær kjefteskur etter seg på gaten. Jeg DRITER i deres mennesker. Hold de unna meg!!!!!!!!!!

Jeg skjønner ikke greia med å ha mennesker uansett. De stinker, røyter, knurrer, bjeffer, sikler...Æsj..!!!

(regner med en del reaksjoner på dette, men guuud så godt å få ut)

;)

Skrevet

Jeg sa ikke at jeg hatet alle med hunder. Jeg sa at jeg hatet at de aldri plukket opp bæsjen deres og at de ikke har de i bånd. Det er en vestentlig forskjell.

Skrevet

<3: Den satt som ei kule:))

Skrevet

Jeg har da ikke sagt at du har sagt noe som helst. Jeg ville bare poengtere hva jeg hater. Og puh, det var godt å få det ut.

Skrevet

jeg er faktisk mer irritert på katter,som driter på min tomt...

Skrevet

Kommentar notert...nei vent, oversett. *gjesp*

Skrevet

Hund er ingenting, ta deg en tur der jeg er ifra og opplev hest. Det er ingen som plukker opp etter dem?

Skrevet

<3. du er tydligvis mer glad i hunden din enn barna dine. For de er vel mennesker de også eller?

Helt enoin med HI.

Skrevet

Ooooh, don't get me started....De jævla gampene legger igjen sine egne fartsdumper innover hele veien her jeg bor, og dritten setter seg fast i hjulene på vogna. Er jo ingen vei utenom når de har lagt igjen en 20 kilos ruke over hele bredden av veien... Hvor vanskelig er det egentlig å ha med seg en sammenleggbar spade når man rir - det er gjort på under ett minutt å skuffe vekk den verste møkka fra veien?!? Man kunne laget mye god salami og lim av den gjengen med hester som vandrer rundt i området her... Nei, en hundebæsj her og der er niks problem å svinge utenom med vogna, heller det enn hestedritt.

Skrevet

Er enig med deg der ja. Var på skitur i helga, og løypene ser ut som en diger hundedo! Hadde vært fint om folk kunne plukke opp etter dyra sine. Forøvrig skal også ryttere fjerne møkk etter hesten når de rir på offentlig vei. Da jeg hadde hester hoppa jeg alltid av og sparka møkka inn i grøfta. Det fikk også mine forryttere streng beskjed om. Sånn ble jeg opplært da jeg gikk på rideskole i mine yngre dager!!!

Skrevet

Da setter jeg øverst på ønskelista mi at lillefot skal komme inn her jeg bor og lære disse unge hestejentene litt folkeskikk;) Her flyter nemlig dritten, fikk hjulene på vogna full av griseriet i dag igjen..grrrrrrrr

Skrevet

hehehe....vi får hund om ikke lenge, men skal passe på å alltid ha med bæsjeposene ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...