Gå til innhold

Jeg så

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venke Knutson fra motevisning i går på Dagbladet.no. Hun har termin i mai, og har den minste netteste lille magen.. jeg har også termin i mai og jeg er sikkert 70% større enn henne.

Greit at hun er petit, og jeg over 180, men er ikke dette litt urettferdig? ;))))

Har ikke lagt på meg fett, tvert i mot, men magen min er diger for det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo det er vel litt urettferdig metamorfose.. jeg var da "heldig" og magen var petit :) er 170 cm høy men hadde liten mage med begge to :) Mange venninner som var myyyye større enn meg..

Skrevet

Jeg var svæææææær når jeg var gravid. Så stor at folk to-tre mnd før termin trodde jeg var dags ventende. Ble skikkelig lei av alle kommentarer og bemerkninger. Jeg er bare 1.60 høy og magen vokste seg kjempestor.

Har venninner som også er store, men også venninner som ar klart å skjule det til de er 8 mnd på vei.

Livet er urettferdig,og gravide mager er vel like forskjellige som vi selv er forskjellige.

Vær stolt av den flotte magen din. Er jo så fint med gravide mager!

Skrevet

Javisst er jeg stolt, det er bare det at Venke Knutsons lille mage sjokkerte meg litt når jeg så ned på min egen :))

Men så tenkte jeg at jeg jo har termin 1. mai, og det stod bare at hun hadde termin i mai, og det kan jo være 30! Dermed er hun en måned mindre enn meg *trøstetrøste*.

Jeg klarer på ingen måte å skjule magen min, men prøver ikke på det heller. Prøver å la den være en naturlig del av meg, men det begynner å bli strevsomt å bøye seg, blant annet.

Skrevet

At det er mulig.. hjelpes..

Imponerende hvor godt kroppen egner å tilpasse seg.

Skrevet

Jeg syns den magen til hun med 8-ligningene er så drøy at det nesten blir litt ekkelt!

Skrevet

Det er rart hvor forskjellig gravidmagene er uten at ungene er særlig forskjellige i størrelse.

Husk å ta bilder, med storesøsken også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...