Let's hear it for the boys! Skrevet 10. februar 2009 #1 Skrevet 10. februar 2009 Er superstressa nå. Vi skal egentlig til Amsterdam i morgen, men nå har minibolla fått feber... Det er ikke så mye enda, men det kan fort endre seg! Er det noe jeg kan gjøre for at han skal bli frisk? Jeg gir han masse vann og kos, men er det noen som har en mirakelkur til meg?
Janusina Skrevet 10. februar 2009 #2 Skrevet 10. februar 2009 Du må nok bare se det an. Men ikke stress så du blir syk selv nå da Men feberen i seg selv er ikke det som avgjør, det er almenntilstanden. Er han slapp og utilpass? Noen kan ha langt over 39 og være i knallform. Men legg han i ikke altfor mye klær og på luftet rom når han sover. Har du gitt febernedsettende? God bedring til lille.
Janusina Skrevet 10. februar 2009 #3 Skrevet 10. februar 2009 Ananasjuice er virker også forresten febernedsettende på de små.
Let's hear it for the boys! Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 10. februar 2009 Han er litt sutrete, men det kan være fordi han er trøtt. Blir alltid trøtt på denne tiden av dagen. Ellers er han litt snørrete, men det har han vært en stund (mistenker tenner). Skal huske på det med klærne og luftingen. Jeg pleier ikke å gi febernedsettende før feberen har bikket 39,5. Hadde du reist hvis barnet ditt hadde hatt litt over 38 i feber? Venninna mi mener at det er null problem, men så blir han plutselig verre der nede og da er hele turen bortkastet...
celodi Skrevet 10. februar 2009 #5 Skrevet 10. februar 2009 Gutten min hadde 38,4 i går formiddag..Var i fin form,men hoster masse.I gårkveld var den38,1,og i dag er han feberfri.Men er hjemme fra bhg og har en innedag da.. Så det kan gå fort over også=) God bedring til gutten din.
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 10. februar 2009 #6 Skrevet 10. februar 2009 Her hadde eldstesnupp feber på søndag, kom som lyn fra klar himmel.. helt fin i går, og i barnehagen igjen i dag )
Let's hear it for the boys! Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 10. februar 2009 Krysser alt jeg har for at vi er like heldige!! Det er jo så innmari dårlig timing. Har gledet meg skikkelig til å dra, og så skjer dette...
Let's hear it for the boys! Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #8 Skrevet 10. februar 2009 Sjekket igjen nå, og det har gått ned til 37,8. Kan det være over allerede??
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 10. februar 2009 #9 Skrevet 10. februar 2009 Den er på tur ned i alle fall. Om den kommer opp igjen, eller forblir nede er det ingen som kan svare deg på ;o)
Janusina Skrevet 10. februar 2009 #10 Skrevet 10. februar 2009 Stiger den til kvelden så ville jeg gitt litt febernedsettende før legging. Du skal se han er fin til i morgen. Jeg ville definitivt reist ja. Hadde det vært omgangsyke og sånn så hadde det vært noe helt annet. Men det er klart..dersom han ikke er i slaget så må dere jo legge opp løpet deretter. Slapp av, gled deg og tenk positivt Klem fra meg
Let's hear it for the boys! Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #11 Skrevet 10. februar 2009 Jeg vet at feberen er høyest på ettermiddagen, så jeg tar ikke gledene på forskudd. Men jeg tror vi drar hvis det ikke blir så mye verre enn dette. Han er ellers i fin form. Takk for tips! Skal prøve å tenke litt positivt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå