Elskeråværemamma Skrevet 10. februar 2009 #2 Skrevet 10. februar 2009 Sukk! JA! Men fikk bare ny skyggestrek, og muligens noe svakere enn i går... Jeg som håpet sånn!! Men ikke noe tr enda heller da )) Satser på ny test i morgen - CB blir det da!! Hvordan gikk det med deg??? Krysser fingrene for deg iallefall!!
hildri Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. februar 2009 Ingen TR, og har ikke testet ennå. venter på postmannen...
Elskeråværemamma Skrevet 10. februar 2009 #4 Skrevet 10. februar 2009 Har postmannen kommet?? Blir det test i morgen????? Lykke til!!!
hildri Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 11. februar 2009 Så kom TR 5 dager på overtid. har aldi skjedd før. Er lei meg, flau over å ha flagget det så høyt her inne og helt nede... Har vært hos lege for første utredning. ingen ting feil med verken stoffskifte,eller vitaminmangel og jeg har eggløsning. Nå blir røntgen undersøkelse neste... Uff hadde håpet å slippe alt dette... Får bruke noen dager på å komme meg over skuffelsen. Kan trøste meg med at nå kan jeg feste med gode veninner lørdag..... Trenger virkelig en fest nå. Etter mange våkennetter, forkjølet dattet og mye arbeid.... Kanksje ddet hjelper på psyken. Er selvfølgelig på reise ved neste eggl så da blir det nok ikke noe 09 barn på oss. Utrolig kjedelig, men så kan man jo også si at det kan være bedre for barnet å være født tidlig på året enn sent... Det går sikkert an å finne positive ting med alt, akkurat nå er det litt mørkt i topplokket her, men det kommer seg vel etterhvert. Uff det ble langt innlegg, men det er godt å skrive av seg skuffelsen ... Håper dere andre har klaffet bedre enn meg..
Elskeråværemamma Skrevet 11. februar 2009 #6 Skrevet 11. februar 2009 Huff da!! Det var skikkelig trist!! Forstår inderlig godt at du er trist og skuffa!!! Tr etter 5 dager, det er lang ventetid når en prøver å bli gravid!! Tenker masse på deg nå og føler med deg!! Godt du kan få festa skikkelig i helga da - uten dårlig samvittighet!! Stå på likevel - kanskje neste pp er måneden for dere!!! Trøstende klem sendes til deg!!!!!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå