Beiden Skrevet 10. februar 2009 #1 Skrevet 10. februar 2009 Åssen kan en finneigjen ett innlegg som man har skrevet her uten og måtte se gjennom hundre og ørten sider,for så å kansje være heldig å finne det igjen;) Ville gjerne sett om jeg har fått flere svar;) Jeg etterlyste Vanilla Fields parfymen,og fikk bla ei adresse på ei nettside i USA,men finner jo ikke igjen innlegget mitt Håper på svar
Vinden blåser Skrevet 10. februar 2009 #2 Skrevet 10. februar 2009 http://www.dinbaby.com/forum/thread/139571595
Vinden blåser Skrevet 10. februar 2009 #3 Skrevet 10. februar 2009 Forestn...oppe til venstre er det er søkefelt.. skrev inn "Vanilla Fields parfyme" der og skiftet der det til vanlig står "alle artikler" til "alle forum"..så trykker man søk... da får du opp eventuelle foruminnlegg som hvor vanilla fields parfymen er nevnt
Beiden Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 10. februar 2009 okay:) Takker for hjelp:) Har liksom sittet her i en time nå og prøvd og finne talbake til innlegget mitt haha;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå