Gå til innhold

Hva ville dere valgt av Akta Graco og Maxi Cosi bilsete?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fordeler og ulemper? Vet at akta graco basen festes med belte, mens maxi cosi med iso fix, men er det noe annet som gjør at dere ville valgt akkurat ett av de setene??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde maxi cosi sete og er ikke fornøyd! valgte dette da det var så lett og bære og passet på vogna.

men jeg bar det aldri pga tung baby og brukte baggen på vogna i stede for bilsetet... og ikke nok med at ho lille var en liten klump ho var lang oxo, og de gangene jeg brukte posen i setet var selene for korte til å bli kneppet :-((((( og det er jo litt dumt! synes hadde vært greit å bruke pose i de gangene vi var på tur og inn og ut av bil når det var lit kaldt...

Skrevet

Akta Graco kan også festes med isofix, ihvertfall enkelte modeller. Vi har to Akto Graco stoler, to forskjellige modeller, og har vært veldig fornøyd med begge. Men det er sikkert smak og behag, har ikke prøvd det andre, så vanskelig å si hva jeg ville valgt av de to.

Skrevet

Maxi Cosi basen kan også festes med belte. I hvert fall den vi kjøpte. Det var en av grunnene til at vi valgte Maxi Cosi, for å ha fleksibilitet i forhold til Isofix/ikke-isofix problematikken.

Kan ikke gi noe tilbakemelding om brukervennlighet enda, Trollet lar vente på seg...

Skrevet

Tusen takk for svar :) Jeg synes faktisk Akta Graco ser mer behagelig og for seg gjort ut, men vi får kikke litt mer før vi bestemmer oss.

Skrevet

Vi går for akta graco. Har egentlig ingen god grunn bortsett fra at jeg synes det sete ser mer kompakt og beskyttende ut. Dessuten så er det bare halveprisen.

Hadde en eldre versjon til eldste og var kjemprfornøyd den gang, derfor går vi for det samme en gang til. Men vi kjøper nytt sete da. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...