Anonym bruker Skrevet 10. februar 2009 #1 Skrevet 10. februar 2009 Babyen min er to uker og jeg delammer fordi jeg ikke har nok melk. Vi hadde en hard natt i går, men i natt har jeg klart å forsove meg. Altså, vi sov fra 24.00 til 08.30. Er det veldig dumt? Hun har lagt på seg 850 gram siden fødsel, så jeg vet jo at hun vokser.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2009 #2 Skrevet 10. februar 2009 Altså, min jordmor sa at jeg måtte opp hver tredje time for å amme. Legen min sa det ikke var nødvendig så lenge barnet la godt på seg. Hvis babyen din er i god form i dag har hun eller han helt sikkert ikke tatt noen skade, men det beste er vel om hun eller han får mat litt oftere enn det
Gjest Skrevet 10. februar 2009 #3 Skrevet 10. februar 2009 Nattamming hjelper deg å holde melkeproduksjonen oppe, og en bør kunne tømme hvert bryst iallefall en gang hver i løpet av natten. Iallefall om du har lite melk i utgangspunktet. Men en natt fra eller til skulle jeg ikke tro skader, begynn på ny frisk i natt. Du hadde sikkert godt av en hel natts søvn! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå