Gå til innhold

Nytt medlem trenger litt hjelp:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nytt medlem her, har lest mye på disse sidene de siste månedene, men har ikke fått til å registrere meg, men idag, endelig, så gikk det:)

Har prøvd å bli gravid siden august, uten hell. Men jeg har aldri tatt el-test, aner ikke noe om år jeg har det, og mens har vel aldri vært spesielt regelmessig, så da er det kanskje vanskelig å "treffe" riktig? Siden des. har jeg skrevet opp når jeg har fått mensen, og utifra det skulle jeg fått mensen 1.februar, men den har altså ikke kommet. Har testet negativt så mange ganger at jeg ikke har lyst å teste, men nå er det kanskje på tide? Syns dette tar veldig lang tid, hva me dere, hvor lenge har dere prøvd?

IKM, TR, Pergo og alt annet rart, hva betyr alle disse forkortelsene, og ordene? Litt ordforklaringer takker jeg for!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ligger en tipsliste på første siden her nå, der kan du gå inn og lese om alle forkortelsene:)

Jeg går akkurat nå inn i 3. pp, og satser på at alle gode ting er 3:)

Jeg hadde tatt en test nå hvis jeg var deg, begynner jo å bli ganske lenge over:) Spennende!!

Skrevet

Jeg er også ny her i dag, kjekt! :)

Ja hvem hadde trodd det skulle ta tid? Tenkte kanskje et par runder, men ser ut som det kommer til å gå en stund. Men er bare i min 5 pp jeg da. Begynte i juli 08.

Når testet du sist? Skal du snart ta ny?

Jeg og har tenkt å prøve eggløsningstester, må bare få mensen først slik at jeg kan begynne å teste. Spennende å prøve det da.

Skrevet

Jeg har litt lyst til å teste, skal prøve å bestille sånne billigetester på nettet, må bare finne ut hvor. Har nok brukt noen hundrelapper på tester allerede! Kanskje jeg skal bestille el-tester også ..

Skrevet

Hei jenter og velkommen hit :)

pupa:

Hvis du skal bestille tester, så ikke kjøp de billigste som er strimler. Ta heller stavene eller noe som er bedre. Men, jeg har kun kjøpt el-stavene, og de funka finfint for meg :) Fikk noen strimler til å teste etter el med, men de var litt vanskeligere å tolke om de var positive eller ei...

Lykke til på ferden i prøvetiden :) Håper den blir kort... ;)

Skrevet

Hei du.

Jeg tok min første test 11 dager etter forventet mens, og da var det en svak strek som kom til syne. Jeg testet 48 timer etterpå og da var den svært så sterk. Så min teori er at hvis jeg hadde testet før 11 dager så hadde jeg fått negativ test. Så test igjen om noen dager kanskje?

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...