Gå til innhold

fysisk arbeid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

dere som er eller har vert i fysisk arbeid, holdt dere ut lenge?

jeg er i uke 25 nå, og for 3 uker siden skiftet jeg arbeid til sesong arbeider på kaia. jeg valgte dette fordi jeg ble nedprioritert av min tidligere arbeidsgiver da hun fikk vite at jeg er gravid. var bare vikar der.

nå kjenner jeg d både fysisk og sykisk. jeg står i 7,5 time på murgulv. får vondt i rygg og føtterne etter en dag.'

det er flere dager at jeg har kommen hjem og hadt dårlig samvittighet fordi jeg har pusset så mye på.

slik jeg ser det så har jeg egentlig ikke noe å gjøre der.

har null energi når jeg komme hjem. når jeg først setter meg etter en arbeidsdag er d så vidt jeg klarer å reise meg.

om et par uker har jeg bare 3 måneder igjen og jeg tror neppe det er noen andre som vil bli min arbeidsgiver.

hva skal jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva du skal gjøre? Jeg hadde gått til legen å fått sykemelding så jeg fikk slappet av og ikke minst, lyttet til kroppen før det går for langt. Du er jo gravid! Tenk på ditt eget beste!!

Skrevet

Så som jag har förstått att om det inte går att tillrättalägga arbetet så kan man via arbetsgivare eller lege söka om svangerskapspenger i perioden fram till 3 veckor för termin (då man är pålagt at gå ut i permisjon och starter med fødselspenger).

Det låter väldigt slitsamt och inte så bra för dej som är gravid att ha sånna dagar. Hör om det med svangerskapspenger, det är inte som sykemelding.

Lycka till!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...