Gjest nyttårsløftet Skrevet 10. februar 2009 #1 Skrevet 10. februar 2009 Mini hoster og snørrer og styrer - og han bør av forskjellige årsaker bli frisk så fort som mulig. Ute er det kaldt, og jeg tør dermed såvidt å ta ham inn og ut av bilen, for å holde hosten unna så langt det lar seg gjøre. Men ute er det også KNALLVÆR. Jeg får snart mark, har lyst til å prøve skiene mine, ake eller i det minste trille en tur. Men da vet jeg at hosten henger der igjen:( Hva gjør jeg for å få småen frisk igjen? Vil uuut!!!
Gjest nyttårsløftet Skrevet 10. februar 2009 #2 Skrevet 10. februar 2009 Eller - han kan kanskje klare seg hjemme alene en time eller to? Nå sover han, og han er tross alt over året... (og før noen ringer BV: det var en spøk)
tmr84 Skrevet 10. februar 2009 #3 Skrevet 10. februar 2009 har samme problem!!!!! vil gjerne ha noen lure triks=0)
Gunni_2 Skrevet 10. februar 2009 #4 Skrevet 10. februar 2009 Nå hoster og snørrer unger ganske lenge da, så det spørs om det går over så fort. Jeg har ingen lure tips, annet enn å gi tran og vaske hendene godt. Til voksne funker ibux veldig greit, en blir kanskje ikke frisk i en fei, det funker best å ta litt forebyggende, men du føler deg i det minste bedre når du er syk. Anbefales selvfølgelig ikke til unger, med mindre de har høy feber eller smerter.
sneipen <3 snuppa Skrevet 10. februar 2009 #5 Skrevet 10. februar 2009 kjøpe sambucol på helsekosten. kan brukes forebyggende (gjør vi her i huset på vinteren), og som kur ved influensa og forkjølelse..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå