Vinden blåser Skrevet 10. februar 2009 #1 Skrevet 10. februar 2009 Nå begynner jeg nesten å vurderer å flytte..hadde vurdert det ordentlig om vi hadde hadd råd til det,men vi kan ikke gjøre det helle..men skal heldigvis bare bo her halvannet år til uansett men... for to uker siden fikk vi ny nabo.. (naboleilighet) Om dagene har han pleid å røyke så mye inne at det trekker ut gjennom veggene til vår leilighet samt i oppgangen. Har ikke giddet å sagt noe da jeg ikke kjenner han eller sett han noen gang.. (bare sett på postkassen at det har skjedd en navneendring..) Hadde håper at noen av de andre som bor her ville be han slutte med denne røykingen inne. (hadde samme problem med de som bodde der tidligere,men noen må ha sagt fra til dem for plutselig startet de å gå ut på verandaen sin for å røyke) men idag når jeg stod opp luktet det rett og slett svidd...vet det er arbeid på gang ute så tenkte at det sikkert bare var derfra... men jo mer tid som gikk jo værre luktet det... og når jeg så skulle i barnehagen og åpnet opp døra til leiligheten vår forstod jeg det.. naboen vår lager MAT! han hadde døra på glipp slik at fettosen slapp ut i oppgangen...det er en tykk svidd fettos i heile oppgangen... Ja,jeg vet at vkjøkkenviftene våre er en vits! men man åpner først og fremst opp vinduer og dører UT for å bli kvitt problemet, og ikke bare fordeler svineriet på alle oss andre... både jeg og guttungen gikk hostende ut av huset..var skikkelig ubehagelig å puste..så nå venter jeg bare på at brannalarmen skal gå... hører han romsterer veeeldig så vet at han har det bra altså! hadde det vært stille der inne hadde jeg nok banket på for å sjekke at alt gikk bra der inne... men nå har det seg slik at jeg er alt for feig til å si fra til han..har ikke lyst til å gjøre meg uvenner med naboen heller da... :S og siden jeg ikke kjenner han så vet jeg jo ikke hvilken type person han er...bortsett fra at han røyker,har fester konstant,ikke kan å lukke dørene skikkelig (slamrer hver gang),ikke kan å lage mat og navnet hans da...og at han tydeligvis ikke har noe å gjøre om dagene.. Nei,jeg er ikke gravid så er ikke overfølsom..lukten er skikkelig jævlig!!! *klaaage*
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 10. februar 2009 #2 Skrevet 10. februar 2009 vi flyttet... hadde først noen utenlandske under oss som lagde mat med MYE lukt. De startet tidlig hver helg, og lukten havnet på soverommet vårt... ikke deilig å våkne av det.... (spesielt ikke hvis man hadde vært ute kvelden før, noe vi ofte var før...) de flyttet, og vi fikk inn noen som røyker... de røyket ute, men de røyket så mye og så ofte at vi ikke kunne ha verandadøra åpen... Ikke koselig med masse røyklukt i stua når man er høygravid midt på varmeste sommeren/ har baby (ellers også egentlig...). Kunne ikke ha lufteluka oppe engang... Nå bor vi i rekkehus, hender jeg lukter naboen, men aldri på samme måte. Jeg passer rett og slett ikke til å bo i blokk....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå