UpsyDaisy Skrevet 10. februar 2009 #1 Skrevet 10. februar 2009 Sitter her å ser på ett-åringen min og tenker at jeg skulle ønske han kunne være slik for alltid..... Men har jo bare han så det kan jo være jeg tenker det når han er to også;o) Har dere en favorittalder?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 10. februar 2009 #2 Skrevet 10. februar 2009 Har ingen favorittalder.. Det er sant det de sier om at hver alder har sin sjarm.. Nå er han 2 år, og snakker masse og forstår masse av det vi sier..
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 10. februar 2009 #3 Skrevet 10. februar 2009 hehe, gutten vår er nå 2,5 år og for hver måned som går, hvert fremskritt som kommer så tenker jeg at nå gutten min NÅ er du i en perfekt alder. Tenkte det da han var nyfødt, baby, da han ble 6 mnd, 1 år osv osv. Så jeg tror nok at en hver alder er den perfekte alder så lenge det er snakk om ens eget barn gitt. Ja foruten trassalderen da ;o)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 10. februar 2009 #4 Skrevet 10. februar 2009 Har alltid tenkt "baby", men nå er hun snart 4 og det er så deilig når vi har sånne morgener som i dag, hvor hun kommer tuslende inn til meg i senga om morran og sier "i dag liker jeg kyssing" og gir meg smask på begge kinn og i panna og sier jeg må gjøre det samme med henne, og så legger hun seg inntil meg under dyna og skravler som en foss )
erteposen + 4 Skrevet 10. februar 2009 #5 Skrevet 10. februar 2009 Alle aldre har sin sjarm, men i dag er jeg fryktelig glad i 4-åringen min. Vi er begge syke og koser oss hjemme. De prater, filosoferer, de forstår i stor grad gode argumenter og sunn fornuft og fortsatt er mamma verdens beste. Masse kos, og de har ikke blitt så voksne enda at nærhet og kos blir sett på som barnslig:)
Sasiemta ♀ ♀ ♂ Skrevet 10. februar 2009 #6 Skrevet 10. februar 2009 4 år, helt klart! Bare elsker denne alderen som snuppa er i nå!!
Vinden blåser Skrevet 10. februar 2009 #7 Skrevet 10. februar 2009 alle aldre har absolutt sin sjarm... har måtte love min 4,5åring å spille ludo med han når han kommer hjem..vi har til og med gjort en "give-me-five-tommel" på det... og da må man jo bli sjarmert... men når lillepia ligger på stellebordet med stoe øyne og et glis fra øre til øre...ja de er fantastiske begge...
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 10. februar 2009 #8 Skrevet 10. februar 2009 Alle aldre har vært "den beste alderen" på snuppa mi. Da hun var 6mnd trodde jeg det ikke kunne bli bedre, men det ble det.. og bedre og bedre og bedre Nå er hun snart 2år, og ser en del trass og vilje, men det er likevel den mest fantastiske alderen hun har hatt når det kommer til læring og utvikling - elsker å se henne gjøre nye "store" ting for hver dag
Gjest Skrevet 10. februar 2009 #9 Skrevet 10. februar 2009 Hver alder sin sjarm er helt sant, men jeg må si at jeg har vært lettet begge gangene når den første skrikebaby-perioden var over :-P Jeg skal innrømme at jeg liker bedre å ha litt større barn. Fra 2 år og oppover - når språket kommer skikkelig etc er min favoritt Har to gutter på 2 år og 4 år nå.
Leirha Skrevet 10. februar 2009 #10 Skrevet 10. februar 2009 Har mange favorittaldre. Men rett over to år elsker jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå